2008-02-12, 21:30
Medlem
Whissles avatar
1g hyffsad kola (25% renhet) rcker en helkvll fr mig, ungefr frn 19:00-06:00. Vger 65kg. Men d kr jag ganska snlt och fyller p frst d det brjat dala rejlt, s ungefr 40 min mellan varje lina. Att kra bil 4 timmar efter sista linan ska nog g, kan nog g relativt bra ven d du r ptnd, bara du inte r fr stissig. Men jag tycker du ska skita i att kra faktiskt, s otroligt ondigt ifall du har ngra alternativ.
Men sdr mot slutet p en helkvll brukar man bli gode vck i skallen, d r det absolut inte att rekomendera att kra bil.
Citera
2008-02-14, 17:37
Medlem
Xalterads avatar
Nu vet jag inte vilken kvalitet det r p din kola, men jag kr med 0,05 linor (~80% renhet) och fyller p efter 45-60min.
Om du kpt av en skummis p gatan skulle jag sga som de andra, 0,1-0,2 linor och fyll p vid behov.
Om du inte intagit ngon annan drog och knner dig i form r det inget problem att kra efter ett par timmar.
Citera
2008-02-14, 20:57
Medlem
irresistables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
Nu vet jag inte vilken kvalitet det r p din kola, men jag kr med 0,05 linor (~80% renhet)
Yeah, right!
Citera
2008-02-14, 22:22
Medlem
Whissles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irresistable
Yeah, right!
Vad skulle vara s omjligt med det? Nsta gng jag handlar har jag ftt ett erbjudande om helt ren kola och ja, det r en mycket plitlig kran s jag r inte det minsta tveksam om att det kommer vara prima vara. Kommer dock kosta 2000kr/g men det fr det vara vrt fr att slippa skit.
Citera
2008-02-14, 22:29
Medlem
Huge-0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whissle
Vad skulle vara s omjligt med det? Nsta gng jag handlar har jag ftt ett erbjudande om helt ren kola och ja, det r en mycket plitlig kran s jag r inte det minsta tveksam om att det kommer vara prima vara. Kommer dock kosta 2000kr/g men det fr det vara vrt fr att slippa skit.

nej, tvivlar starkt.
Citera
2008-02-14, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huge-0
nej, tvivlar starkt.
Instmmer, fr 70% och 100% e ju typ samma.....
Citera
2008-02-14, 23:10
Bannlyst
Du kan inte ta fr mycket kokain. Skulle du dra hela gubben p en gng skulle du mjligen somna alternativt bli tjock i halsen och f hg puls. Men du behver inte vara rdd att dra fr mycket.

Denna eviga % diskution r lika trttsam som r det krkmedel i systemspriten. Ingen hr skulle knna ngon skillnad p 35 eller 55% och ingen i sverige har ngonsin haft bttre n kanske ngot ver 70%. Har man sjuk tur och fr riktigt bra r det 50-55%. Sen r det s mycket annat som avgr hur bra man tycker det r. Man kan tycka att det r det grymmaste man ftt s r det 15% och nsta gng r man helt sker p att man blivigt blst och d r det 45%.

Alla 19 riga frortsgangsters har en kompis som fr grejerna direkt frn Colombia innan dom slr det! Dom har 99%! Det kan bero p att dom r 19r och fortfarande gr p det. Man fr inte bttre kvalitet i sverige n vad man fr direkt p odlingen i sydamerika hur bra kontakter man n har.
Senast redigerad av ZuperTramp 2008-02-14 kl. 23:14.
Citera
2008-02-14, 23:14
Medlem
Dirtans avatar
Tror inte din bilkrningsfrmga skulle pvrkas ngot srskilt ~3h efter intaget heller, kanske att du r en aning dsig fast det r man ju efter en heldag p jobbbet ocks.

edit: min bild r finare
Citera
2008-02-15, 10:39
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irresistable
Yeah, right!

Varfr skulle det inte vara mjligt?
Kan tillgga att jag INTE kper mitt av random kran i sverige...
Citera
2008-02-15, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZuperTramp
Alla 19 riga frortsgangsters har en kompis som fr grejerna direkt frn Colombia innan dom slr det! Dom har 99%! Det kan bero p att dom r 19r och fortfarande gr p det. Man fr inte bttre kvalitet i sverige n vad man fr direkt p odlingen i sydamerika hur bra kontakter man n har.

Nr det importeras till sverige kan det hlla en mycket hg renhet d det r mindre riskabelt att betala mer fr att frakta frre kilon...

Du transporterar 1ton kola snarare n 2ton dr 1 ton r sockerpulver frstr du?

Sen kan man tillverka kola i ett labb ocks, syntetisk kola kan gras betydligt nrmre sverige n colombia..

Jag hller inte p med kola d jag tycker det r vrdelst kontra tjack och dessutom svindyrt men jag har vnner som sljer det och det kommer frn
Norge och det hller mycket hg kvalit och kommer i block sen slr dom det s mycket dom kan, och sen lite till fr dom r sjlva torsk p det s dom gr av med mycket sjlva
Citera
2008-02-15, 18:34
Medlem
Whissles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
Varfr skulle det inte vara mjligt?
Kan tillgga att jag INTE kper mitt av random kran i sverige...
Mste bara vara folk som gr till nn slumpvis utvald neger och kper sitt fulkoks till verpris som inte frstr att med rtt kontakter kan man faktiskt styra bra saker. Lter ju lika dumt som att pst att man inte kan f tag p i princip rent THC bara fr att man oftast hittar standardbrunt.
Citera
2008-02-15, 19:57
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whissle
Mste bara vara folk som gr till nn slumpvis utvald neger och kper sitt fulkoks till verpris som inte frstr att med rtt kontakter kan man faktiskt styra bra saker. Lter ju lika dumt som att pst att man inte kan f tag p i princip rent THC bara fr att man oftast hittar standardbrunt.

Ja, det r alldeles fr mycket okunniga fjortisar hr... om man ska kpa ska man gra det av RTT personer.
Vi som vet var man fr tag i bra grejer vet hur det ska vara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in