• 1
  • 2
2008-02-11, 22:37
Medlem
anvndare666s avatar
Hur stor r en vanlig frsta dos p kokain om man vger 70-80 kg och r man?

Hur pass negativt pverkas bilkrningen p kokain, sg 3-5 timmar efter intag? Kollat lite p ntet, dock bara svenska sidor n s lnge. Hittade ingen direkt studie om just kokain, och fick uppfattningen om att det inte stter ned krfrmgan s drastiskt?
Citera
2008-02-11, 22:42
Medlem
ctheys avatar
har du lst Kokain FAQ?

index om centralstimulantia:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=527249

Kokain:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=284198

edit:tycker inte du ska kra berusad p ngon drog, har alldrig testat kokain btw.
Senast redigerad av cthey 2008-02-11 kl. 22:50.
Citera
2008-02-11, 23:06
Medlem
anvndare666s avatar
Okej, str egentligen inte ngonting om frhllandet mellan vikt och dos, men omjligt eftersom de r s olika utblandat kanske?

Bilkrning hittar jag ingenting om, s frgan kvarstr.

CB och alkohol lr ju va de tv farligaste drogerna att kra p? Fast det r klart, vntar man inte utan att kr inan effekterna dalat s r andra saker farligare kanske?
Citera
2008-02-11, 23:13
Medlem
ctheys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av användare666
Okej, str egentligen inte ngonting om frhllandet mellan vikt och dos, men omjligt eftersom de r s olika utblandat kanske?

Bilkrning hittar jag ingenting om, s frgan kvarstr.

CB och alkohol lr ju va de tv farligaste drogerna att kra p? Fast det r klart, vntar man inte utan att kr inan effekterna dalat s r andra saker farligare kanske?

Jag tycker du ska testa det, ta en normal(kanske lite mindre om du r lite ovan, fast de kanske inrknat i FAQ man lser ju den pga att man r ovan ) dos enligt FAQn.
och det me o kra fr du vll knna dig till, hoppas du kan avgra om du r i tillstnd fr att kra.
Citera
2008-02-12, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av användare666
Hur stor r en vanlig frsta dos p kokain om man vger 70-80 kg och r man?

Hur pass negativt pverkas bilkrningen p kokain, sg 3-5 timmar efter intag? Kollat lite p ntet, dock bara svenska sidor n s lnge. Hittade ingen direkt studie om just kokain, och fick uppfattningen om att det inte stter ned krfrmgan s drastiskt?
Du kan dra ca 0.1-0.2 i min mening, d blir du nog riktigt tnd.
Ska inte vara problem att kra bil men kanske br undvikas frsta gngen du provar.
Det som hnder e att du kan m lite smtt dligt, men om du ter ngot smtt under ruset sam dricker vatten ska det g bra, lycka till.
MVH
Citera
2008-02-12, 00:15
Medlem
ps. Det dr med doseringen varierar ganska mycket, beror p hur bra det r, men du kan ju lgga upp typ 10 st 1cm linor (inte fr tjockt bara) och dra en i taget tills det slr, sen bqra fylla p nr du vill, om du nu skulle ga en vg e det bara att vga upp 0.1 linor testa dig framm med dom, ds
MVH
Citera
2008-02-12, 00:18
Medlem
ctheys avatar
Glm det jag sa att vara ansvarsfull med att inte kra pverkad
krde nyss 2 killar p min gamla moppe(puttrade runt i 20/km h pverkad av amfetamin
Citera
2008-02-12, 01:14
Medlem
Fuckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cthey
krde nyss 2 killar p min gamla moppe(puttrade runt i 20/km h pverkad av amfetamin
Frbannade rattnarkotikarister! Ni borde ka in i finkan fr det dr.
Citera
2008-02-12, 01:28
Medlem
FireTraXXs avatar
Jag ser ingen strre mening med kola utan att vara skitfull, och r man skitfull s r fyllekrning inte s jkla smart nd. :P

Men prova grna, det r ju skoj.
Citera
2008-02-12, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cthey

Gick de bra eller anus?
Citera
2008-02-12, 20:34
Medlem
anvndare666s avatar
Fr tacka s mycket fr era svar =)

Fr se hur jag gr, men det r slappt att komma hem p kvllen och att slippa prjsa taxi. De blir uppemot 1k frn krogen och hem. D sover man hellre hos polare.
Citera
2008-02-12, 21:24
Medlem
Tinnituss avatar
Stjl en bil! D ker ni dit fr biltjyveri och inte rattfylleri, och fr bara en svensk tillsgelse p skarpen och en hytt med fingret om ni skulle ka dit! Yepp, fr det har jag hrt! Alla snackar om de.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in