• 3
  • 4
2008-02-16, 22:15
Medlem
siarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noetlovskij
Jädrans!

Jag misstänker att 10.5.2 sabbat usb-drivrutinerna för min interface som jag använder för att spela in musik! Nu får jag en massa knäppningar och white noise hela tiden! GAH!

Vad är det för ljudkort? Har du kollat om det finns nya drivrutiner för 10.5.2? M-audio t.ex. brukar släppa en ny drivrutin för varje 10.x.x-uppdatering. Jag kan tänka mig att fler företag som förser de professionella användarna med hårdvara gör dito.
Citera
2008-02-17, 11:22
Medlem
skinner5000s avatar
10.5.2 gav inga direkta skillnader förutom att datorn går lite bättre när man ser på HD-film i projektor vilket så klart är trevligt.

Har hittills inte upptäckt några problem som uppdateringen förde med sig.
Citera
2008-02-17, 13:08
Medlem
StyleWarss avatar
Utan att hänge mig alltför hårt åt sk. Fanboyism, så håller jag med Apple s reklam som säger "Lägg till en ny Mac till din Mac".

Terminalen är det som verkligen märks mest skillnad på, den svischar igenom sina uppgifter blixtsnabbt nu! Jag har inget att klaga på so far alls.
Citera
2008-02-17, 17:24
Medlem
Drog in uppdateringen jag med på 180MB för mig, men det jag undrar över är
vad är det för airport-problem ni har?
Jag märkte inget varken innan uppdateringen eller efter.
Citera
2008-02-17, 18:27
Medlem
Ballenas avatar
Äntligen kan man stänga av Vista
Citera
2008-02-17, 19:32
Medlem
Durkslags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granden
Drog in uppdateringen jag med på 180MB för mig, men det jag undrar över är
vad är det för airport-problem ni har?
Jag märkte inget varken innan uppdateringen eller efter.
Var väl en del har jag för mig, men det jag kände av var att när jag delade ut min Ethernet-anslutning över AirPort (som en router) på min MBP funkade det inte. Min iPod Touch hittade nätverket med kunde inte komma in på några sidor.
Det funkar perfekt nu efter uppdateringen.
Citera
2008-02-18, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durkslag
Var väl en del har jag för mig, men det jag kände av var att när jag delade ut min Ethernet-anslutning över AirPort (som en router) på min MBP funkade det inte. Min iPod Touch hittade nätverket med kunde inte komma in på några sidor.
Det funkar perfekt nu efter uppdateringen.
Okej, ja det är skönt att man inte märkt av det då. Låter jobbigt
Citera
2008-02-18, 21:29
Medlem
Zkullocks avatar
Jag har faktiskt märkt att min MacBook blivit segare efter update, mycket segare, som en windows dator med processer på 99% ni vet.
Har kollat i Aktivitetskontrollen men hittar inte boven.
Citera
2008-02-21, 20:04
Medlem
tältpinnes avatar
Efter denna uppdateringen har jag problem att komma in på hemsidor, flashback är en av få som fungerar. Dessutom säger facebook att jag inte har java aktiverat, vilket jag har! som grädde på moset så lyckas inte adium koppla upp mot msn längre heller. Fan!

Edit: ytterst märkligt, genom airporten på grannens wlan fungerar det utmärkt. Jag antar att det är min netgear-router som spökar, kanske trivs den inte med den uppdaterade osxen.
Senast redigerad av tältpinne 2008-02-21 kl. 20:24.
Citera
2008-02-28, 20:49
Medlem
Efter uppdateringen så tycker jag min genomsnitts temperatur på min MB har sjunkit med ca 5 grader. Jag har ingen aning om det verkligen är uppdateringen som har gjort detta.
Jag undrar om någon annan har märkt något eller har jag bara fått för mig detta ...
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in