• 1
  • 2
2008-02-11, 17:03
Bannlyst
Vad kravlöshet beträffar så blir det ju som det blir nära våra makthavare med sitt töntande föregår med sämsta tänkbara exempel genom att inte ställa några som helst krav på sig själva; de kan ingenting, vet ingenting, de bara stoppar huvet under armen och bubblar en massa jävla skit, och det gäller båda blocken. Själv stöder jag inget av dem. Hursomhelst, det här evinnerliga idiotmanifesterandet är något man tar till i tid och otid i STÄLLET för att göra något.

Om själva gatuvåldet ökar vet jag faktiskt inte. Kriminologer förnekar ofta det, och det kan mycket väl stämma. Början av 70-talet, mellanölsperioden, var vidrig, och då var det inte invandrare som mördade och slogs. På den tiden fanns det starka inslag av ett kaotiskt, rent sinnessjukt våld.

I dag har vi en medvetnare, långt mer organiserad våldskultur, som hänger samman med en kraftigt ökad kriminalitet, samt en "härdande" ungdomskultur i förorterna, vilken kan vara nog så ändamålsenlig. Denna obönhörliga kriminalisering av det svenska samhället är den naturliga följden av

1. massinvandring
2. ökande inkomstskillnader
3 polisiär impotens.

Dessa kausalfaktorer är inbördes beroende. De ökande inkomstskillnaderna är nämligen huvudsakligen orsakade av just massinvandringen. I Europa har vi, oavsett regering, jämförelsevis haft ungefär de snabbast ökande klassklyftorna av samtliga länder. Sverige var länge präglat av en internationellt sett mycket jämn inkomstfördelning. Den tiden är nu oåterkalleligen förbi. Vänstern påstår sig verka för ekonomisk jämlikhet, men det är alltså bara förljuget skitprat.

Hur den etniskt svenske låg- och mellaninkomsttagaren rationellt bör rösta i just detta perspektiv står synnerligen öppet. Man får se över möjligheterna att inom landet avskärma sig från de värsta elementen. Härav följer ett segregationstryck av närmast naturkraftsartad oemotståndlighet. Förutsatt att beslutsfattarna inte är kompletta idioter, finns det alltså överhuvud taget ingen realistiskt trovärdig strävan till integration, något de borgerliga verkar ha insett, fast de givetvis tiger som sju dövstumsinstitut härom.

På ett sätt är situationen bättre nu än då. Våldet är mera förutsägbart och därmed lättare att undvika. Skötsam, tidigt upp, tidigt i säng, låg profil, ständig vaksamhet, se till att alltid gå synlig från alla håll etc, och du har goda chanser att slippa problem om också i en utsatt förort.

Är man gammal får man hålla sig inne, också på ljusan dag. Illustrativ är en episod från Malmö. Några blatteyngel slog ner en gammal tant och pös med handväskan. Den här gången åkte de fast. Ett av de stackars traumatiserade flyktingbarnen som vi pris ske oss själva dragit på oss genom vår "humana flyktingpolitik", vänstermaffians favoritfloskel, urskuldade sig: "Vi måste! Vi hade inga pengar." Ja, vad ska man svara.

Åtgärda DENNA "krassa realism" med de här djävla manifestationerna! Det är bara för dumt.
Senast redigerad av Kraxpelax 2008-02-11 kl. 17:43.
Citera
2008-02-11, 19:14
Medlem
Tournis avatar
Det är ju typisk svenskt. Sjunga we shall overcome, dansa på gatorna, snacka skit och låtsas att problemen löser sig på det viset. Fram med hårdhandskarna och inför strängare straff åtminstone som en början.
Citera
2008-02-11, 19:21
Medlem
Ser själv det här som en terapisession för svenska folket. Vi ska ges illusionen av att något "görs" och att starka krafter ställer sig upp mot våldet, allt för att svensson ska orka med att gå till jobbet imorgon.
Att ökad polisnärvaro, punktmarkering av invandrargäng, beivring av brott istället för daltandet är en omöjlig utopi, ja det är vi alla plågsamt medvetna om. Tänk er vilka löpsedlar det skulle bli om lille muhammed blev dömd till fängelse istället för "vård"! Vänsterpacket skulle skrika i högan sky om barnkonventioner och bla bla bla.

Vad alla borde vara medvetna om är att detta bara är början på något mycket hemskt och fruktansvärt. De förortskids som för bara ett par år sedan var relativt harmlösa tonåringar, är nu beväpnade med skjutvapen istället för kniv. De är äldre, elakare och mer pressade av sina usla levnadsförhållanden nu än för ett par år sedan.

2008 kommer bli ett tragiskt år. Redan nu har rånen skjutit i höjden och värre ska det bli. Man kan undra vad åtgärderna kommer bli nu när även stockholm drabbas. Vi i Skåne har varnat för denna utveckling i många år, men det är först nu som någon lyssnar. Kommer 2008 bli året då vi får läsa om massinvandringens följder? Alla vet, men ingen säger något.
Citera
2008-02-11, 19:24
Medlem
Intet nytt under solen. Tråkigt nog beror nog inga våldsdåd på att brottslingarna tror sig ha acceptans för "sitt yrke" hos en majoritet av svennarna, snarare är det så att dessa kreatur totalt skiter i vad andra tycker.
Enligt PK-iterna är det viktiga att man GÖR NÅGOT, så varför inte passa på att roa sig lite och samtidigt låtsas att man inte förstår att medborgare som har förstånd nog att avstå från gatupajaserierna, inte nödvändigtvis tycker att rån och misshandel är önskvärda företeelser .
Senast redigerad av Mommo Ickesåsse 2008-02-11 kl. 19:32.
Citera
2008-02-11, 19:57
Bannlyst
Tror inte det hjälper med hårda tag mot araber. De är otroligt hårda själva. Nåja, de har sina fördelar också. Pank var jag en dag på macdonalds & snaskade matrester. Pötsligt fick jag tretti spänn till cheeseburgare av en arab. Muslim. Allmosa.

Nej, ärligt. Jag har svårt att bli arg på blattarna. Det är våra etniskt svenska bÖgpolitiker jag inte tål.
Senast redigerad av Kraxpelax 2008-02-11 kl. 20:03.
Citera
2008-02-11, 20:04
Medlem
-TnT-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraxpelax
Tror inte det hjälper med hårda tag mot araber. De är otroligt hårda själva. Nåja, de har sina fördelar också. Pank var jag en dag på macdonalds & snaskade matrester. Pötsligt fick jag tretti spänn till cheeseburgare av en arab. Muslim. Allmosa.

Nej, ärligt. Jag har svårt att bli arg på blattarna. Det är våra etniskt svenska bÖgpolitiker jag inte tål.

Vad trevligt! smakade bra?
Senast redigerad av -TnT- 2008-02-11 kl. 20:06.
Citera
2008-02-11, 20:10
Bannlyst
Visst för fan! Man var ju helt utsvulten.

Vi svenskar behöver rycka upp oss om vi ska stå emot. Jag tjafsar aldrig med dem, men jag fjäskar inte heller. Macdonalds igen. Ett par blatteyngel lämnade bordet där jag skulle sätta mig. Jag röt åt dem att vafaan. De törna runt och var sådär allmänt hotfulla. Jag sa åt dom att visa respekt. Jodå, de plockade bordet rent, frid & fröjd. Hade AIK-märket på rockslaget, gjorde kanske sitt till. Ska vi hålla dom på mattan, måste vi bli hårda själva, så är det bara. Annars manglar de oss på stan. Aldrig i livet bara. Jag tänker inte vika ner mig, men blir det bara jämlikt, så OK för mig, leva och låta leva.

Men befria oss från manifestationer och politiskt kallprat!

Ja, och så får vi ju stoppa invandringen. För att kunna smälta dem vi redan svalt. Faktiskt ett gemensamt intresse för svennar och de blattar som redan är här, om man tänker efter.
Senast redigerad av Kraxpelax 2008-02-11 kl. 20:28.
Citera
2008-02-11, 20:18
Medlem
Citat:

Självrespekt för helvete!!!
Citera
2008-02-11, 20:29
Bannlyst
Precis. Läs nu min föregående post. I helvete jag backar undan. En gång i somras drev jag bort en hel rad taxibilar utanför NK i Stockholm, blattar alla utom en. Då var man i form. Och NYKTER. Jag behöver inte stärka nerverna med alkohol & droger, det är ovärdigt. - Vad har du gjort själv, för övrigt, jag menar konkret, i det fysiska livet? Sitta & bubbla på internet är detsamma som ingenting. Men såndär "rasist"? Näh. Det är ingenting för mig.

Du, jag är SKÅNING, fattar du? Från sydkusten. Löderup & Lund. Dialekten klockren efter femtifyra år i Stockholm. Mig ska ingen jiddra med, jag tolererar inte det.

Men yvigt kax & gap, däremot, det är bara blöjjigt. Balans, respekt, besinning.
Senast redigerad av Kraxpelax 2008-02-11 kl. 21:14.
Citera
2008-02-12, 09:25
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ja, och så får vi ju stoppa invandringen. För att kunna smälta dem vi redan svalt. Faktiskt ett gemensamt intresse för svennar och de blattar som redan är här, om man tänker efter.
En bra sammanfattning.
Citera
2008-02-12, 11:21
Medlem
brianmolkos avatar
Har detta nåt med att M inte satsar tillräckligt på belysning i parker som de lovade men inte genomfört ?
kanske de sparade in på det genom att styra modevärlden. jag hörde ju om italiensk lagstiftning i ämnet .. så
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in