2022-12-10, 13:07
Medlem
noll-livs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
Sååå sorgligt för Annelies familj att hon aldrig blev hittad!!!

När mitt barn dog och jag under några dygn inte visste till vilken av de städer bredvid vår ort dom fört honom fick jag fullständig panik. Likaså när hans andra förälder föreslog att han skulle begravas i en minneslund. Bara tanken på att inte veta vart han var...

Jag borde inte läsa i detta forumet eftersom jag numera mår så dåligt över andra föräldrars sorg och så det outhärdliga i att inte veta vart deras barn är. För det är alltid någons barn. Det är så fruktansvärt grymt av de mördare som ser till att en kropp aldrig hittas, eller de som tar livet av sig utan att kunna hittas. Det skär verkligen i mig. För det är grymt nog att veta/inse att ens barn inte finns i livet längre.
Citera
2022-12-11, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Mer än 25 år sedan hon försvann nu och över ett år sedan det skrevs något här, inget nytt?

Det lär nog inte komma fram så mycket nytt med mindre än att ett nytt lik hittas.

Undrar var fan han gjorde av henne!
Citera
2022-12-11, 21:57
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Det lär nog inte komma fram så mycket nytt med mindre än att ett nytt lik hittas.

Frågan är ju om någon vet vad som hände med henne.
Citera
2022-12-12, 05:47
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme

Citat:
Frågan är ju om någon vet vad som hände med henne.

Nej, det är nog ingen nu levande människa som vet vad som hände så det ska nog till att kroppen eller någon tillhörighet hittas innan man kommer vidare i fallet.
Citera
2022-12-12, 11:31
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Nej, det är nog ingen nu levande människa som vet vad som hände så det ska nog till att kroppen eller någon tillhörighet hittas innan man kommer vidare i fallet.
Det skulle inte förvåna mig om det finns.
Citera
2022-12-12, 12:22
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Det skulle inte förvåna mig om det finns.

Det skulle vara att gm har anförtrott sig till en för honom nära person, alternativt någon som under den aktuella natten varit gm behjälplig. Ett syskon? Inte helt omöjligt.

Någon nära kanske inte vet, men anar?
Citera
2022-12-12, 12:59
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinzezzan
Det skulle vara att gm har anförtrott sig till en för honom nära person, alternativt någon som under den aktuella natten varit gm behjälplig. Ett syskon? Inte helt omöjligt.

Någon nära kanske inte vet, men anar?

Jag tror det finns en, möjligtvis två som vet vad som hänt ganska så exakt till den grad att de vet vad han gjorde av kroppen sen tror jag det finns många som anar vad som hänt.
Citera
2022-12-12, 13:18
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Jag tror det finns en, möjligtvis två som vet vad som hänt ganska så exakt till den grad att de vet vad han gjorde av kroppen sen tror jag det finns många som anar vad som hänt.

Tänker du på någon/några speciell(-a)?

En annan sak. Jag har funderat på om gm själv skrivit "Hjälp" eller "Help" och sedan dumpat Annelies kropp på ett annat ställe, åt ett helt annat håll - för att vilseleda. Har du någon tanke om det?

Vet du var sambons barndomshem finns/fanns?
Citera
2022-12-12, 13:21
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Tänker du på någon/några speciell(-a)?

En annan sak. Jag har funderat på om gm själv skrivit "Hjälp" eller "Help" och sedan dumpat Annelies kropp på ett annat ställe, åt ett helt annat håll - för att vilseleda. Har du någon tanke om det?

Vet du var sambons barndomshem finns/fanns?

Sambon var från Algutsrum i ett villakvarter där har jag för mig men hade en farfar eller morfar som bodde i Greby och där fanns det ett stenbrott i närheten.
Citera
2022-12-12, 14:07
Medlem
Prinzezzans avatar
Citat:
Sambon var från Algutsrum i ett villakvarter där har jag för mig men hade en farfar eller morfar som bodde i Greby och där fanns det ett stenbrott i närheten.

Så sambons föräldrar bodde relativt nära honom och Annelie? Och farfar eller morfar ca 1,5 mil norrut? Var bodde brodern vid denna tid?
Citera
2022-12-12, 15:43
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Så sambons föräldrar bodde relativt nära honom och Annelie? Och farfar eller morfar ca 1,5 mil norrut? Var bodde brodern vid denna tid?
Tror föräldrarna flyttat in till Kalmar det finns en intervju med dem på kalmartv på facebook från typ 1998 och då verkade det som att de bodde i en lägenhet som jag antar är i Kalmar.
Citera
2022-12-13, 15:38
Medlem
tjenaretjenares avatar
Oavsett vad som hänt och vart hon ligger det har gått 25 år nu. Finns det något kvar av kroppen så bör det vara så pass lite att man inte kan koppla kvarlevorna till gärningsmannen. Detta oavsett vart kroppsdelarna skulle återfinnas. Har man tips o lämna om var kvarlevorna finns så kan man göra det jävligt anonymt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in