• 1
  • 2
2008-02-10, 17:15
Bannlyst
Hej,

Hade tänkt att göra en beställning från SE men är lite osäker. Tidigare har jag mest använt bensodiazepiner och zopiklon, men är intresserad i att testa lite andra saker. Har läst lite grann om Efedrin och det verkar ju vara en ganska rolig drog -- men deras tabletter är på 50mg. om jag har förstått det rätt, och jag har ingen aning om hur många sådana tabletter man bör ta för att få effekt?

Alltså: hur många 50mg. tabletter behöver man ta för att må bra?
Citera
2008-02-10, 17:17
Medlem
RandomKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gersonides
Hej,

Hade tänkt att göra en beställning från SE men är lite osäker. Tidigare har jag mest använt bensodiazepiner och zopiklon, men är intresserad i att testa lite andra saker. Har läst lite grann om Efedrin och det verkar ju vara en ganska rolig drog -- men deras tabletter är på 50mg. om jag har förstått det rätt, och jag har ingen aning om hur många sådana tabletter man bör ta för att få effekt?

Alltså: hur många 50mg. tabletter behöver man ta för att må bra?

Jag kan ju bara tala för mig själv, men efedrin är verkligen ingen "rolig drog". Jag fick hjärtklappning, svettades, och blev stissig. Ingen som helst eufori eller välmående.
Citera
2008-02-10, 17:23
Bannlyst
Jag tänkte mest att den kan vara lämplig om man inte tycker om att sova. Vilket jag inte gör.
Citera
2008-02-10, 17:28
Medlem
Tragedy Khadafis avatar
Deras 50mg Level funkar riktigt grymt! räcker att jag trycker i mig en så är jag uppe i 6-7timmar till
Citera
2008-02-10, 17:30
Medlem
Peta_Es avatar
50-100mg räcker för en uppiggande verkan, men som sagt går du över mycket mer så lär du få hjärtkänningar och inte heller är Efedrin speciellt roligt.
Citera
2008-02-10, 17:33
Medlem
Tragedy Khadafis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peta_E
50-100mg räcker för en uppiggande verkan, men som sagt går du över mycket mer så lär du få hjärtkänningar och inte heller är Efedrin speciellt roligt.

precis, efedrin passar bra till bantningssyfte eller om man behöver en extra kick på jobbet eller dylikt.
Senast redigerad av Tragedy Khadafi 2008-02-10 kl. 17:33. Anledning: yes
Citera
2008-02-10, 17:37
Medlem
TheBoots avatar
Vad är SE för sida?
Citera
2008-02-10, 17:37
Bannlyst
Går det att kombinera Efedrin med Tramadol?
Citera
2008-02-10, 17:39
Medlem
Tragedy Khadafis avatar
Citat:

klart det går men vet inte varför man skulle göra det uppåt och neråt brukar aldrig funka bra för mig förutom på tjack/röka e/röka
Citera
2008-02-10, 17:39
Medlem
Peta_Es avatar
Citat:

Aldrig provat själv, men kan tänka mig att det inte är några problem.
Citera
2008-02-10, 17:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tragedy Khadafi
klart det går men vet inte varför man skulle göra det uppåt och neråt brukar aldrig funka bra för mig förutom på tjack/röka e/röka

Jag blir inte riktigt nere av Tramadol, blir bara glad. Glad och pigg är ju det ultimata.
Citera
2008-02-10, 17:40
Medlem
Tragedy Khadafis avatar
om jag var du skulle jag köpt perduretas ifrån SE istället för codeisan och krossa dom för det blir billigare!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in