2007-08-26, 23:23
Medlem
Annars kan man ju trycka ned en wunderbaum där luften åker ut
Citera
2007-08-27, 17:17
Medlem
Borgeens avatar
Köp en vattendamsugare, då slipper du det där
Citera
2007-08-27, 20:00
Medlem
DawnOfTheDeads avatar
Våran dammsugare luktar svettig röv fast kanske inte lika mycket när man bytt påse...
Citera
2007-08-31, 14:20
Medlem
Pjosks avatar
Ibland kan jag tycka att det är lite inslag av brända kretsar från min dammsugare. Typ samma lukt som när man körde bil-bana när man var liten (anyone? )
Citera
2007-09-01, 18:10
Bannlyst
Jag råkade suga upp medel man löser upp silikonfogar med i min maskin. Sedan dess luktar min dammsugare på ett alarmerande kemiskt vis. Jag tror det är dags att byta maskin
Citera
2007-09-01, 20:10
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pjosk
Ibland kan jag tycka att det är lite inslag av brända kretsar från min dammsugare. Typ samma lukt som när man körde bil-bana när man var liten (anyone? )
Kan det va ozon du känner lukten av, uppstår när det gnistrar som det gärna gör på bilbanor men även borrmaskiner skruvdragare och andra elverktyg med motorer som inte är borstlösa.

Citat:
Ursprungligen postat av DawnOfTheDead
Våran dammsugare luktar svettig röv
Hhmm exakt hur vet du vad en svettig röv luktar
Citera
2007-09-02, 15:48
Medlem
Pjosks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
Kan det va ozon du känner lukten av, uppstår när det gnistrar som det gärna gör på bilbanor men även borrmaskiner skruvdragare och andra elverktyg med motorer som inte är borstlösa.

Det är mycket möjligt, jag har bara fått för mig att det hade nått med elektricitet att göra, lukten alltså. Ozon :O haha
Citera
2007-09-04, 19:32
Medlem
DawnOfTheDeads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
Hhmm exakt hur vet du vad en svettig röv luktar

Jag har en röv och jag brukar svettas.
Citera
2008-02-09, 17:15
Medlem
dammsugar ljud driver mig till vansinne

finns det någon tyst dammsugare att köpa egentligen? det är ju 2008 nu och tycker det borde finnas en riktigt ljudlös dammsugare till hands
Citera
2008-02-09, 17:47
Medlem
Poppebs avatar
Kanske en n som har stort munstycke o god sugförmåga
Citera
2008-02-09, 17:53
Medlem
Poogles avatar
Jag har en fruktansvärt högljudd, ändå ser den rätt ny ut.
Det värsta är att det tinnitusaktiga ljudet tränger igenom det mesta. Har testat hörlurar + tight barnmössa och halsduk runt huvudet, men ändå hör jag skiten.
Citera
2008-02-09, 18:01
Bannlyst
Det "går inte" att få en dammsugare tyst eftersom det behövs en fläkt för att den ska kunna suga upp dammet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in