• 1
  • 2
2008-02-08, 10:16
Medlem
Jag bläddrade mellan kanalerna igår och såg av en händelse Therese Granqvist uppträda på någon gala. Förutom att hon sjöng rent ut sagt bedrövligt live så såg hon rätt borta ut. Hur står det till med damens intresse för droger?
Citera
2008-02-08, 16:30
Medlem
keysters avatar
hon var på samma fest som en bra polare till mig för bra många år sen. typ när drömhus slog igenom. hon gick direkt fram till min polare som för övrigt var den enda svarta personen på festen och fråga om han hade ladd. inget dunder avslöjande direkt men dock nånting.
Citera
2008-02-08, 22:19
Medlem
MacLeods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ffred
Jag bläddrade mellan kanalerna igår och såg av en händelse Therese Granqvist uppträda på någon gala. Förutom att hon sjöng rent ut sagt bedrövligt live så såg hon rätt borta ut. Hur står det till med damens intresse för droger?

Intressant. Jag tänkte på precis samma sak så fort jag såg henne. Hon verkade inte medveten om hur hon agerade, kroppsrörelserna var inte som dom skulle osv osv.
Först tänkte jag smärtstillande, men hon var lite för flumglad för det. Hon var inte speedad heller.
Citera
2013-09-17, 01:31
Medlem
Vad händer med henne nuförtiden? Helt borta ur nyhetsflödet ända fram till de senaste dagarna...

http://www.expressen.se/noje/dromhus...som-en-sticka/
Senast redigerad av Levillain 2013-09-17 kl. 01:48.
Citera
2013-09-17, 13:59
Medlem
Finns en stor artikel i söndagens DN också
Citera
2013-09-17, 14:06
Medlem
keysters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Levillain
Vad händer med henne nuförtiden? Helt borta ur nyhetsflödet ända fram till de senaste dagarna...

http://www.expressen.se/noje/dromhus...som-en-sticka/

Faktiskt ganska härligt att nån lägger fram sanningen osminkat. Inget stort avståndstagande utan bara förklarar att det var en "Partyfas" och att droger är lika vanligt som alkohol mm. Hade hon fortfarande vart känd hade det dock vart annorlunda då tv program, sponsorer och resten av branschen hade tvingat ut henne i media med en gråthistoria om hur dåligt hon mådde och att hon aldrig nånsin kommer bruka narkotika igen.
Citera
2015-06-22, 11:13
Gett ut en ny version på "Vill ha dig" med namnet "Vill ha dig 2015".
Finns på Spotify.

Alma Berlin
Citera
2022-07-21, 12:22
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Hon var Sveriges sexigaste kvinna och gjorde igenom tiderna Sveriges bästa låt ''Drömhus''. Vilken kvinna!
Citera
2022-07-21, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Hon var Sveriges sexigaste kvinna och gjorde igenom tiderna Sveriges bästa låt ''Drömhus''. Vilken kvinna!
Vilken låt menar du
Citera
2022-07-21, 17:05
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Vilken låt menar du

My bad, Vill ha dig.
Citera
2022-07-21, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
My bad, Vill ha dig.
Det var Freestyle som gjorde den låten. Freestyle hade en betydligt större hit med Vill ha dig än vad Drömhus hade 17 år senare.
Citera
2022-07-21, 17:12
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Det var Freestyle som gjorde den låten. Freestyle hade en betydligt större hit med Vill ha dig än vad Drömhus hade 17 år senare.

Denna är bättre
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in