• 1
  • 2
2008-02-08, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Koppla bort 300:an och installera om Windows på 37:an med endast den ikopplad och fungerande. När det så är klart kan du koppla in 300:an som slave och ickestartande och radera vad du vill.

Gör nu bara som micaele säger så kommer det att funka, sluta fippla runt. Anledningen till att hela din installation e kass är för att varken du vill det eller inte så lägger windows systemfiler på c alltså e det ganska obra att installera windows på D:
Citera
2008-02-08, 19:31
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Koppla bort 300:an och installera om Windows på 37:an med endast den ikopplad och fungerande. När det så är klart kan du koppla in 300:an som slave och ickestartande och radera vad du vill.

Det funkar. Windows ligger nu på 37:an och har enhetsbeteckningen C:. Efter att jag kopplade in 300:an kunde jag ta bort alla Windows-filer från det gamla operativet. Dock inte mapparna i Dokuments and Settings\Mitt Konto. Innehållet gick att ta bort, samt även att byta namn från Dokuments and Settings till "skräp", men varför den inte går att ta bort förstår jag inte.
Citera
2008-02-09, 20:28
Medlem
Boxarbenkes avatar
Om du vill få bort Windows snabbt å smidigt då ska du gå till http://www.winguider.se och följ anvisningarna där.
Då sabbas ditt windows så mycket att du kastar ut datorn direkt.

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in