Är det någon som lagt märke till att det inte finns för Intel macar?
Jag tanka både Firefox 2 senaste versionen och Firefox 3 Beta från mozillas hemsida. Kollar man sedan så står det PowerPC på Activity Monitorn. Hur kan det komma sig att en så stor browser inte ens gjort en version för Intel macar än?
Jag har en macbook pro 15" som jag just nu kör firefox på. Jag kör Tiger, inte säker på om det är samma sak till Leopard då jag inte har uppdaterat än. Finns en universal binary på http://www.mozilla.com/en-US/product...osx&lang=sv-SE
Installerade från länken du gav. Det vart PowerPC igen. Men nu kommer det konstiga. Testade att flytta firefox från Applications till Desktop och starta igång. Då vart det Intel. Flyttade tillbaks till Applications och det vart PowerPC.
Vad är det som händer? Hur kan jag fixa detta? Det var väldigt stor skillnad på när man starta firefox när den låg i apps till skillnad mot desktop.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!