2008-02-07, 13:33
Har nu länge tänkt skriva å se om någon vet mer om detta ämmne! Som synes röker jag John silver (hårdpack) innan rökte jag mjuk pack (toasted) tror jag det fanns för en massa år sen! Men nu till frågan!?? Var i norge och jobbade hadde glömt att köpa med cigg såklart,hadde ju snus men suget efter en cigg blev för mycket! Var inne i minst 3 affärer ingen john silver,va tvungen å ta prince blää! Nästa händelse! Var på ölresa till burg i tyskland samma visa glömde köpa cigg innan dannmark! Tror ni det fanns John silver nånstans! Näpp å ändå var jag inne på danska statoil 2gånger å en shell mack! Kom ner till burg tyskland där tobaken just nu är några kronor billigare än här,aaa tänkte jag! Meeen nej ingen john silver här heller,bara en massa kassa märken som bond å lider å allt fan va det fanns för skräp. Med facit i fickan av dessa erfarenheter drar jag till fuerto ventura med 5 packar jhon i väskan! Köper även lucky strike för 20 pix packen för å dryga ut lite. Hittar även här en massa skit cigg märken som jag aldrig hört talas om sen fanns marlboro å nån enstaka prince. Ja vet att john silver finns på färjorna i tax freen men vet inte om det finns i finland! Vad beror detta på jag har ju hela tiden trott att sorter som blend prince john silver är ganska stora märken! Varför finns John silver knappt i överiga europa? Nån som vet! Det är ganska störande när man drar utomlands!