• 7
  • 8
2008-04-06, 12:29
Medlem
martiness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeZZeR
Jag bjuder alltid snygga tjejer men nästan aldrig andra främlignar.

Men jag kan förstå dem ibland det är ju inte alla som vet hur man hittar langarna om man är under 18 ^^
Alla affärer är ju inte som Ica nära ... :P

Nä, en tobakskran är riktigt svår att få tag på
Citera
2008-04-06, 15:44
Medlem
saftad_burks avatar
En fråga till resten av tråden: Köper ni ut ifall ni blir tillfrågade att göra så?

Mitt svar; Ja, ifall det inte kaxiga små jävlar. Jag har kunnat köpa nästan överallt sen jag var femton år så jag har alltid fått köpa åt vänner och vänners vänner.

Lite småroligt att jag kunde köpa på ica när jag var femton medans kompisarna inte kunde köpa där utan att behöva visa legg ens efter att dom fyllt arton!
Citera
2008-04-07, 03:02
Medlem
StefanLucass avatar
Idag fick jag chansen att bjuda någon på cigg
Har tidigare nekat små fjortistjejer men idag träffade jag på världens schysstaste alkis, stannade kvar och pratade i typ 40min gjorde han också, riktigt snäll jävel, vi pratade om livet och lyssnade på Bob Dylan
Han berättade att han ska till ett behandlingshem för att få hjälp att sluta dricka och att han har sagt upp vänskapen med många "dåliga människor" som han sade
Bjöd honom på ett par att ha på vägen hem också
Citera
2008-04-07, 05:08
Medlem
Mortal Sins avatar
Jag köper gärna ut åt folk som frågar mig _men_ mina dyrt köpta Davidoff behåller jag. Jag brukar varva mellan nyss nämnda och Commerce har väl hänt att man gett en intet ont anande fjortisar en filterlös cigg för att se hur de står och hostar.
Citera
2008-04-07, 05:19
Medlem
blotarns avatar
Brukar stå ett gäng utanför konsum ibland och fråga om jag kan köpa cigg.
Oftast blir det nej. Lyckades kräma ur dem en hundring en gång dock. Dvs, 3 pack cigg och en hundring i dricks till mig. Ja, tack!

Oftast brukar jag dock inte langa tobak. De flesta butikerna här omkring brukar inte fråga leg speciellt ofta, bara i extremfall. Är du 17 och hyffsat utvecklad är det 20% chans att de frågar efter legitimation, max.

Fast om nån heting kommer fram på stan och vill ha cigg, why not?
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in