Ledsen om jag postar det här på helt fel ställe....
Jag märkte något nytt i mitt ansikte för några dagar sen trot eller ej...
Folk har alltid kommenterat om att jag var mörk runt ögonen och nej de synns inte när man står o kollar i badrums spegeln och de synns inte när man tar kort på sig själv från nära håll... men så fick jag syn på ett kort då, där jag stog aningen längre bort från kameran (gör en jävligt trevligt min om inte annat rofl fyllan är som den är) och vad får man se.. Jo jag är inte mörk under ögonen utan jag är mörk PÅ ögonen liksom gul ser ut som om någon har gett mig en rejäl smäll över ögat och tiran börjar precis gå bort sån gul färg.
Jag antar att de är lätt att sola bort det då den bruna färgen kommer gå över de gula o bleka mig...
Men hur gör man i min situation.. Jag vill inte åka några mil för att ta mig till ett solarium ( bor en bit på landet ) och just nu är de svårt att sola ute..
De första som kom upp i huvudet är smink.. hur ska man göra? kan inget om smink för fem öre ska man göra hela fejan brunare så de matchar ut? eller ska man sminka vit över ögonen ( om de går

) snälla förslag tack?
Förstår om tråden blir låst/flyttad hittade bara inget annat ställe att posta detta
Tack i förhand //Quad