• 1
  • 2
2008-02-05, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Saken diskuteras i Outlaw - mer än det kan vi inte säga med tanke på outlawsekretessen.

Den dag en moderator tillsätts kommer det att annonseras i sedvanlig ordning här i Flashbackforumet.

Nog om det och åter till topic.

/Moderator
Trots sekretessen så skulle det väl gå att avslöja hur många som är potentiella moderatorer (inga namn nämnda)? Fet-Evert är ju given, men jag skulle kunna nämna fler personer som jag tror skulle göra ett bra jobb, till exempel (i ingen särskild ordning):

Deon Lime
nightfly00
karlwikman
Empress
Anteaus
bewing77
fnuske
Takiida

...skulle kunna nämna fler, men dessa tror jag skulle göra ett bra jobb.
2008-02-05, 21:20
Bannlyst
Förslag:

Caine777 (nej, vi är inte samma person, kör gärna ip-koll.)
Fet Evert
karlwikman
2008-02-05, 21:20
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine777
Trots sekretessen så skulle det väl gå att avslöja hur många som är potentiella moderatorer (inga namn nämnda)? Fet-Evert är ju given, men jag skulle kunna nämna fler personer som jag tror skulle göra ett bra jobb, till exempel (i ingen särskild ordning):

Deon Lime
nightfly00
karlwikman
Empress
Anteaus
bewing77
fnuske
Takiida

Du är inte intresserad?
2008-02-05, 21:25
Medlem
ikhs avatar
Citat:

Deon Lime
nightfly00
karlwikman
Empress
Anteaus
bewing77
fnuske
Takiida

Jag då? Nu blir jag besviken.

/mvh ikh
2008-02-05, 21:26
Medlem
inkvisitivs avatar
Då Caine777 kan knappast kalls opartiskt så är han inte lämplig som moderatör, dessutom så har han straffat ut sig själv förr. Man kan inte lära en gammal hund nya trix.
2008-02-05, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Du är inte intresserad?
Visst är jag det, men jag tror att det skulle vara för kontroversiellt, och skulle ta fokus från diskussionerna, och det skulle vara olyckligt.
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Jag då? Nu blir jag besviken.

/mvh ikh
Jodå, du skulle säkert bli bra, du har såvitt jag vet varit opartisk i din roll som moderator - men du är ju redan moderator i en massa forum, och jag tror det skulle vara bra med lite nytt blod i Outlaw också.
2008-02-05, 21:35
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Visst är jag det, men jag tror att det skulle vara för kontroversiellt, och skulle ta fokus från diskussionerna, och det skulle vara olyckligt.
Jodå, du skulle säkert bli bra, du har såvitt jag vet varit opartisk i din roll som moderator - men du är ju redan moderator i en massa forum, och jag tror det skulle vara bra med lite nytt blod i Outlaw också.
Nytt blod är alltid bra för outlaw, vi får hoppas att vi blir ett par vettiga namn i tråden.

/mvh ikh
2008-02-05, 21:53
Medlem
johnny-62s avatar
jag tror att jag skulle bli en bra mod där, tror Fet-Evert och jag skulle bli ett bra team..
2008-02-05, 21:54
Medlem
Jag tycker ni ska tillsätta Krenek och Fet-Evert, tror det hade räckt så.
2008-02-05, 21:55
Medlem
inkvisitivs avatar
Citat:
Klart du är det. Då skulle du kunna banna ALLA som inte hålla med dig. Det vore ju himmelen för dig eller hur? FB skulle banna tio tusen användare på samma dag som Caine777 blev en moderator....
2008-02-05, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inkvisitiv
Klart du är det. Då skulle du kunna banna ALLA som inte hålla med dig. Det vore ju himmelen för dig eller hur? FB skulle banna tio tusen användare på samma dag som Caine777 blev en moderator....
Nu är det ju inte så banningar går till. Banningar och varningar delas ut efter omröstning i Outlaw - och min röstningshistorik talar för sig själv; jag har aldrig röstat för att banna eller varna någon på grund personens åsikter, tvärtom. Till skillnad mot många av dina meningsfränder så tror jag nämligen på yttrandefrihet.
2008-02-05, 22:11
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Nu är det ju inte så banningar går till. Banningar och varningar delas ut efter omröstning i Outlaw - och min röstningshistorik talar för sig själv; jag har aldrig röstat för att banna eller varna någon på grund personens åsikter, tvärtom. Till skillnad mot många av dina meningsfränder så tror jag nämligen på yttrandefrihet.
Är det därför du har för vana att rp:a alla som råkar kalla dig för pedofil..
Du är ju den som jag anser som allra sämst lämpad modda ett peddoforum, för finns ju ingen som är mer partisk än dig..
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in