2016-02-05, 16:21
Medlem
Gillade faktiskt tjejen som tagit över från Josefin, men när de nämnde ordet hen i en fråga stängde jag av. Kommer aldrig kolla på någonting som använder det ordet.

Tack för åren som var Plus.
Citera
2016-02-12, 22:36
Medlem
Jag tycker att det är KUL att se Sverker, om än i det tråkigare(på grund av panelmedlemmarna) "Studio Plus". Det vore BÄST om han tog över hela Plus.
Citera
2016-02-12, 23:41
Medlem
laxen69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trueless
Jag tycker att det är KUL att se Sverker, om än i det tråkigare(på grund av panelmedlemmarna) "Studio Plus". Det vore BÄST om han tog över hela Plus.

Panelen ja, sitter och tittar på detta program och funderar över panelen, tydligen var det tillräckligt med en vit hetroman i studion, Sverker.

För panelen verkar inkvoterad för att vara så udda som möjligt. En långhårig skäggig hippieliknade typ med svartmålade naglar. En kvinna (tror jag) vid namn Eliot som försöker se ut som en man. Samt den obligatoriska mörkhyade invandraren.

Hur gick det till när de valde panelen? Alla sökande som representerar samhällets 90% heterosexuella normala svenskar åkte tydligen i papperskorgen. Sedan valde man en panel bland de resterande bögarna, flatorna, transvestiter, mörkhyade invandrare, och andra udda typer.
Citera
2016-02-25, 22:16
Medlem
jugbandbluess avatar
med tanke på programmets uppdrag var dagens avsnitt världsrekord i undvika-att-hänga-ut-invandrare. hela programmet försökte den blonda kulturmarxistiska programledaren "ta reda på" vem som var ansvarig för göteborgs flyttbyrå, ett företag som hotar kunder och beter sig ociviliserat. hon ringde ett nummer, fick prata med en målvakt som pratade svenska, som gavs det svenska namnet gabriel. sen visualiserades företagets styrelse med "mikael" och "storebror".

i själva verket är det bröderna idris fakhro och zakharia fakhro som driver företaget. detta tar mindre än en minut att googla fram.

till och med när hon (förmodligen med ett vaktbolag i ryggen) besökte en av bröderna fakhro i hans hem vinklades kameran bort och hans namn utelämnades. riktigt pinsamt av SVT, manipulativt och missriktande.
Citera
2016-02-25, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
med tanke på programmets uppdrag var dagens avsnitt världsrekord i undvika-att-hänga-ut-invandrare. hela programmet försökte den blonda kulturmarxistiska programledaren "ta reda på" vem som var ansvarig för göteborgs flyttbyrå, ett företag som hotar kunder och beter sig ociviliserat. hon ringde ett nummer, fick prata med en målvakt som pratade svenska, som gavs det svenska namnet gabriel. sen visualiserades företagets styrelse med "mikael" och "storebror".

i själva verket är det bröderna idris fakhro och zakharia fakhro som driver företaget. detta tar mindre än en minut att googla fram.

till och med när hon (förmodligen med ett vaktbolag i ryggen) besökte en av bröderna fakhro i hans hem vinklades kameran bort och hans namn utelämnades. riktigt pinsamt av SVT, manipulativt och missriktande.

så pinsamt så man svimmar av!
Citera
2016-02-25, 23:57
Medlem
HälsingeBockens avatar
Citat:

Dessa bröder måste tillhöra den släkt som tråden Sveriges farligaste familj "Fakhro" handlar om.
www.flashback.org/t1429721

Jag gillar iofs den nya reportern Sanne men jag tycker verkligen att man borde ha avslöjat brödernas riktiga namn eftersom dom byter firmanamn så snart dom blir anmälda och kör "business as usual".
Därför räcker det inte att varna för "Göteborgs Flyttbyrå", "Flytthansa" eller andra firmanamn som dessa bröder gömmer sig bakom.
Citera
2016-02-26, 00:29
Medlem
ace_secs avatar
Citat:

Instämmer till fullo! Givetvis borde de ha lagt ut namn och tydliga bilder på bröderna!! Jag förstår inte varför Plus ville skydda deras namn och ansikten

Hon säger i programmet att: "eftersom vi är i ett bostadshus och hos mannen vi TROR är ansvarig i företaget så återger vi endast ljudet". Men hon har ju med sig bild på mannen som är den ansvarige och ser ju direkt att det är just HAN som öppnar dörren. Hon ser ju att det r han till 100%. Och ändå vågar de inte visa upp honom med ansikte i bild. Fegt.

Hoppas Uppdrag Granskning tar vidare efter Plus, och granskar hela familjen! Importerade nollor som inte skulle kommit in i landet över huvud taget! Ut med brödernas ansikten och namn så folk varnas!
Inavlat folk!
Senast redigerad av ace_sec 2016-02-26 kl. 01:08.
Citera
2016-02-26, 16:14
Medlem
Jag tycker att reportern Sanne Olsson, är jävligt modig, som vågar gå på så (hon är ju väldigt ihärdig må man säga),
när det är uppenbart kriminella hon har att göra med.
Men hon ser jätteglad ut, även då hon befinner sig rakt i vargkulan.
Hon kanske borde värvas till Kalla fakta eller något sådant?
Citera
2016-02-28, 18:54
Medlem
Tillssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laprikapaprika
Jag tycker att reportern Sanne Olsson, är jävligt modig, som vågar gå på så (hon är ju väldigt ihärdig må man säga),

Janne Josefssons efterträdare?
Citera
2016-02-28, 21:26
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:

när, var, hur? hon har precis vunnit vm i undvika-att-antyda-invandrarbrottslighet

däremot är hon grann att glo på
Citera
2016-02-28, 22:13
Medlem
Citat:
när, var, hur? hon har precis vunnit vm i undvika-att-antyda-invandrarbrottslighet

Jag pratar om att hon är ihärdig när hon går på folk, ringer upp 100 gånger, frågar samma sak åter och åter igen. Hon är som en igel. De kommer inte undan. Hon vet var de bor, var de håller hus, och åker dit och häckar utanför deras lokaler och lägenheter. Även om hon har ett tv-team med sig, så anser jag att hon till och med utsätter sig för risker (och samtidigt är modig), då det till på köpet är kriminella hon hänger efter.

Jag har inte pratat någonting om hon är pk eller inte inför tittarna.
Visst kan det vara modigt att inte vara pk inför tittarna också för allandel.
Citera
2016-02-28, 22:47
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Jag pratar om att hon är ihärdig när hon går på folk, ringer upp 100 gånger, frågar samma sak åter och åter igen. Hon är som en igel. De kommer inte undan. Hon vet var de bor, var de håller hus, och åker dit och häckar utanför deras lokaler och lägenheter. Även om hon har ett tv-team med sig, så anser jag att hon till och med utsätter sig för risker (och samtidigt är modig), då det till på köpet är kriminella hon hänger efter.

Jag har inte pratat någonting om hon är pk eller inte inför tittarna.
Visst kan det vara modigt att inte vara pk inför tittarna också för allandel.

du fattar väl för helsike att hon hade säkerhetsvakter med sig när hon knackade på hos den blatte som hon lögnaktigt kallade "mikael" i reportaget? säkerhetsvakter som vi betalat för

hon är kass jämfört med sverker olofsson och helt värdelös jämfört med josefsson. och att vi får se några poser där hon sitter på diverse betonggolv eller ringer samtal med frågor som kan besvaras med en googling förändrar inte det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in