2010-09-28, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Joker-Quads
Jaja, addictfamilj. Hur ställer sig Bet365 till flera konton (med insättningsbonusen) inom samma familj? Har letat i deras regler utan resultat.

Tack på förhand
JQ

Varför inte maila och fråga?
Citera
2010-09-28, 19:58
Medlem
Legen-darys avatar
Bet365 har väl livekundtjänst dygnet runt?
Citera
2010-09-28, 20:06
Medlem
Joker-Quadss avatar
Man är bra dum i huvudet när man slänger upp en tråd på FB när det finns livekundtjänst. Tack för svaren och sorry mods, tråden kan kastas.
Citera
2010-09-28, 21:32
Medlem
spleendids avatar
Snabbt bara. Använder man sin mail som användarnamn hos Bet365?

Jag skapade ett konto där för ett halvår sedan, satte in en hundring, bytte sedan kontokort och skulle överföra på nytt. Då spärras skiten. Har inte orkat ta tag i det men nu tänker jag ta tillbaka min hundralapp. Har dock glömt användarnamnet. Så, använder man mailen?
Citera
2010-09-28, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid

Jag skapade ett konto där för ett halvår sedan, satte in en hundring, bytte sedan kontokort och skulle överföra på nytt. Då spärras skiten. Har inte orkat ta tag i det men nu tänker jag ta tillbaka min hundralapp. Har dock glömt användarnamnet. Så, använder man mailen?

Nej
Citera
2010-09-28, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid

Nej. Du har ett användarnamn som du valt själv. Är väl så på alla spelbolag?
Citera
2010-09-28, 21:49
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baruba

Var så länge sen jag lirade online. Men tack.
Citera
2010-09-28, 21:53
Medlem
Kan säga som så att hos bet365 får familjemedlemmar öppna konton men endast EN av er har rätt till insättningsbonusen. Det som kan hända är att de konfiskerar bonuspengarna samt alla vinster som gjordes med dessa pengar.
Citera
2010-09-28, 22:10
Medlem
ThomasPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baruba

På t ex Pinnacle får man ett tilldelat men på nästan alla bolag får man välja själv, några undantag finns väl alltid. SvenskaSpel är väl likadant om jag vill minnas, man får samma nummer som man har på spelkortet.
Citera
2010-11-04, 16:07
Medlem
Tindizps avatar
Ny på bet365.

Hej,

Precis börjar spela på bet365 pga bättre odds efter att alltid oddsat på svenska spel. Först måste jag fråga, är det bara jag som tycker att bet365s hemsida är för jävla konstig?

Hur som helst så tror jag att jag gjorde ett odds, men kan inte hitta pågående spel...vart finns det? letat som en tok.

och vad har dom för konstigt odds? tex -200 +333 +500 kan någon förklara hur det funkar? O.o

Tack på förhand!
Citera
2010-11-04, 16:23
Medlem
Fimparens avatar
Varför läser du inte på deras sida.. skulle det va något som du ville veta som inte finnas för läsning vad gör du då?? JOOO, blandar in en 3:e part (FB) istället för att kontakta deras support
Citera
2010-11-04, 16:37
Medlem
Tindizps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fimparen
Varför läser du inte på deras sida.. skulle det va något som du ville veta som inte finnas för läsning vad gör du då?? JOOO, blandar in en 3:e part (FB) istället för att kontakta deras support

Vad gör det om man "blandar in en 3:e part"? Du skriver ju fast du inte ens svarar så.
Och hur lång tid tar inte supporter tror du? Här kan man kanske få ett snabbt svar, på dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in