2008-11-12, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PringlesPiraten
Kan man ex på bet365 och på andra hemsidor bara tippa på EN match?

bara liverpoolsupportrar......

Nokia: bet365 har bland dom högsta oddsen oftast när jag kollar, sidan fungerar bra och att dom har livestream för nästan alla skitmatcher är ett stort plus! nej jag gillar skarpt bet365.

vad snackar ni om för bonusar förresten, jag har aldrig fått något erbjudande
Citera
2008-11-12, 16:41
Medlem
Niinos avatar
Nu när en tråd har kommit upp om Bet365, hur fan tippar man en så kallad lången hos dom?

Jag vill tippa sex matcher, sen när jag klickar på ''flervalsalternativ'' så får jag fram:

Singlar
Dubblar
Tripplar
Fyrlingar
Femlingar
Sexlingar
Heinz.

Vad är en traditionell lången här? När man tippar på SvenskaSpel så får man ju fram hur mycket i odds det är för alla matcher, men det ser man ju inte heller, man ser ju bara oddsen för enskild match, och dom läggs inte ihop.
Senast redigerad av Niino 2008-11-12 kl. 16:44.
Citera
2008-11-12, 16:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Niino
Nu när en tråd har kommit upp om Bet365, hur fan tippar man en så kallad lången hos dom?

Jag vill tippa sex matcher, sen när jag klickar på ''flervalsalternativ'' så får jag fram:

Singlar
Dubblar
Tripplar
Fyrlingar
Femlingar
Sexlingar
Heinz.

Vad är en traditionell lången här? När man tippar på SvenskaSpel så får man ju fram hur mycket i odds det är för alla matcher, men det ser man ju inte heller, man ser ju bara oddsen för enskild match, och dom läggs inte ihop.

Står ju visst. Testade lägga en femling utan att vara inloggad, står så här:

"Femlingar
6.73"

sen skriver man helt enkelt in insatsen.
Citera
2008-11-12, 16:58
Medlem
Niinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acqua
Står ju visst. Testade lägga en femling utan att vara inloggad, står så här:

"Femlingar
6.73"

sen skriver man helt enkelt in insatsen.

Tack för hjälpen
Citera
2010-04-12, 13:22
Medlem
Bet365 - identifieringsprocess

Öppnade nyligen upp ett konto på bet365 och satte in en summa pengar. Som på alla andra sidor måste man bevisa att ens uppgifter stämmer. Jag har fyllt i allt basic (personnummer, adress osv) och även angett mitt passnummer. Tydligen räcker inte det utan dom vill ringa upp mig från deras kundtjänst innan jag kan göra uttag från mitt konto.

Hur många gånger måste jag bevisa att jag är jag!
Citera
2010-04-12, 13:30
Bannlyst
till de har fått prata med dig, en gång till dvs
Citera
2010-04-12, 13:32
Medlem
Bad om att få en verifikationskod skickad genom posten nyss. Fan, jag ska spela inte flyga till USA
Citera
2010-04-12, 13:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av japps
Bad om att få en verifikationskod skickad genom posten nyss. Fan, jag ska spela inte flyga till USA

är du rädd för att prata i telefon eller?
Citera
2010-04-12, 14:02
Medlem
Nej men det känns rätt segt att jag verifierat mig femtielva gånger när det hade räckt med en uppringning
Citera
2010-04-12, 15:50
Medlem
GustNs avatar
Så då väljer du hellre att krångla lite extra istället för att lösa det direkt? När man väl har börjat krångla kan man ju fortsätta krångla eller vadå?
Citera
2010-04-12, 21:40
Medlem
Bet365 är väldigt seriösa och det ska man som spelare vara glad åt. Däremot kan man tycka att dom borde vara lika kinkiga när man sätter in pengar men det går ju hur bra som helst utan nån som helst kontroll.

När jag skapade konto ringde det upp en automatisk röst och man fick knappa nån kod så jag tror inte att det är dig dom vill prata med. Om dom nu inte tror du har lurat dom på pengar.

Lycka till!
Citera
2010-09-28, 19:46
Medlem
Joker-Quadss avatar
Flera konton inom samma familj @ bet365

Jaja, addictfamilj. Hur ställer sig Bet365 till flera konton (med insättningsbonusen) inom samma familj? Har letat i deras regler utan resultat.

Tack på förhand
JQ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in