Citat:
Ursprungligen postat av listigt
För alla er som funderar på att börja spela på Bet365 kan jag bara avråda er! Har strulat så mycket med deras "kundservice" att jag nästan knappt orkar svara på dem längre. De sitter på pengar som är mina, och jag har följt alla deras krav för att få ut dem, men de ändrar krav hela tiden!! Först skulle en skärmdump räcka, men nähä då räckte in det för att få ut pengarna. Sen sa dem "om du omsätter pengarna får du självklart ta ut dem", vilket jag också gjorde. Jag kunde torskat alla pengar, men som tur var gjorde jag inte det.
När jag sedan kontaktar dem igen för att pengarna inte kommer så säger de "nej, det räcker inte. vi måste ha mer bevis". Så jävla oproffsigt och fittigt!! Blir så jävla arg, men vad ska man göra? Om du spelar på bet365 så dra dig ur innan det är försent. Jävla idioter.
Alltså, spelbolagen särbehandlar ingen och speciellt inte Bet365. Du får verifiera dig på exakt samma sätt som alla andra sen om du inte klarar av det ordentligt (Vilket jag inte tror du har gjort) så tuff skit för dig. Sitt här och whina istället, kommer säkert ge dig jättemycket.
Jag kunde torskat alla pengar, men som tur var gjorde jag inte det.
Men LÄS PÅ DERAS REGLER & VILLKOR INNAN DU TAR EN BONUS DÅ! Tror du inte skulle det finnas några omsättningskrav eller?
Så trött på alla idioter som bitchar så fort något uppstår. Förstå att varken deras kundservice eller ägarna bakom sidan försöker "blåsa" dig på dina pengar, för det är det du tror eller hur? Ingen kunde bry sig mindre om dina småslantar. Stick iväg till SvS istället, det är ju statligt ägt och allt så där kan ingenting gå fel.