2008-02-03, 14:34
Medlem
Har en del psykiska problem vilket gör det lätt för mig att få psykofarmaka utskrivet..

Det jag funderar på nu är vilka benzodiazepiner ni kan rekomedera för sömn respektive lugnande.

Kör i dagsläget mycket på DIAZEPAM(stesolid, valllar) för att hålla mig lugn och FLUNITRAZEPAM(roppar) för att sova.
Har en hel radda med mediciner men är sugen på att testa lite nya benzon.

Vad jag vill ha tips om är främst lugnande som bara får en att slappna av och kunna känna ett stort lugn i kroppen..

Har fått en benz-injektion en gång men minns inte vad det var. Det gav mitt skönaste lugn jag upplevt. Kan det ha varit Iktorivil eller nån antiantileptikum-benz?

MVH /FREDDE
Citera
2008-02-03, 15:38
Medlem
Gravity2s avatar
Xanor är bra om du vill slippa "segheten" som man får av Stesolid (Pga halveringstiden).
Som sömntabletter är Halcion väldigt bra, också kort haveringstid så att du inte är påverkad när du vaknar.

Ett litet PS bara, tänk på hur du skriver, jobbigt att läsa när det ser ut sådär.
Citera
2008-02-03, 16:35
Awaiting Email Confirmation
15mg imovone
Citera
2008-02-03, 17:05
Medlem
pit_bull_bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fredde08
Har en del psykiska problem vilket gör det lätt för mig att få psykofarmaka utskrivet..

Det jag funderar på nu är vilka benzodiazepiner ni kan rekomedera för sömn respektive lugnande.

Kör i dagsläget mycket på DIAZEPAM(stesolid, valllar) för att hålla mig lugn och FLUNITRAZEPAM(roppar) för att sova.
Har en hel radda med mediciner men är sugen på att testa lite nya benzon.

Vad jag vill ha tips om är främst lugnande som bara får en att slappna av och kunna känna ett stort lugn i kroppen..

Har fått en benz-injektion en gång men minns inte vad det var. Det gav mitt skönaste lugn jag upplevt. Kan det ha varit Iktorivil eller nån antiantileptikum-benz?

MVH /FREDDE
xanor och roppar är svårslaget

injectionen va förmodligen stesolid
Citera
2008-02-06, 16:47
Medlem
thailandstrolls avatar
Seg blir du nog inte på Xanor, däremot blir iaf jag grinig och lite agressiv efter ett tags bruk
Citera
2008-02-06, 18:01
Medlem
alprazolam_s avatar
Flunitrazepam och xanor går ur ganska fort om man är van och inte tar för mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in