2008-02-02, 21:19
Medlem
humperdicks avatar
Min före detta nätleverantör är uppköpt vilket innebär att jag har ny e-post adress så när jag ska ändra/påminnas om lösenordet som jag behöver till min nya dator skickas det till gamla e-post adressen, jag kan inte ändra e-post adress i kontrollpanelen utan lösenord heller, vad göra?

Jag har sökt efter support här på FB men hittar ingen
Citera
2008-02-02, 22:54
Medlem
humperdicks avatar
Ingen mod som kan PM:a mig om hur jag ska ändra mailadress eller få hem lösenordet, och ja jag loggas naturligtvis in automatiskt.
Citera
2008-02-02, 23:04
Medlem
Har du prövat att gå in i kontrollpanelen och välja alternativet "Redigera e-post och lösenord"?
Citera
2008-02-02, 23:29
Medlem
humperdicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf T
Har du prövat att gå in i kontrollpanelen och välja alternativet "Redigera e-post och lösenord"?
Ja men det går inte eftersom Fb skickar länken till min gamla e-post adress som jag inte kommer åt och för att ändra e-post adress så behöver jag mitt lösenord som jag inte har.

Edit, jag sitter nu vid gamla burken som loggar in automatiskt, kan man hitta lösenordet bland cookies?
Senast redigerad av humperdick 2008-02-02 kl. 23:41.
Citera
2008-02-02, 23:44
Medlem
core_s avatar
Har du FF och har sparat lösenordet kan du gå in under Verktyg/Inställningar/Säkerhet/Visa lösenord och där se vad din användare har för sparat lösenord i webläsaren.
Citera
2008-02-03, 13:52
Medlem
TrialByErrors avatar
Har du IE kan du prova http://www.nsauditor.com/password_re...swords_ie.html
Citera
2008-02-04, 04:39
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humperdick
Ja men det går inte eftersom Fb skickar länken till min gamla e-post adress som jag inte kommer åt och för att ändra e-post adress så behöver jag mitt lösenord som jag inte har.

Edit, jag sitter nu vid gamla burken som loggar in automatiskt, kan man hitta lösenordet bland cookies?

Är du helt hundra på att din isp inte vidarebefodrar mailen som kommer till din gamla adress till din nya? Det är nämligen standard att göra så, åtminstone för seriösa isp'er. Om inte annat kan du väl bara slå en signal till din isp och fråga om dom kan fixa det.

/#LOUDmouth#
Citera
2008-02-04, 13:29
Medlem
Fredrikb82s avatar
Verkar ju helt sjukt att du skulle förlora din epostadress bara för att din ISP blir upp köpt. Ring till din ISP och hör efter.
Citera
2008-02-04, 19:47
Medlem
chucknorris_s avatar
Och vart fick du Monument 22 ifrån? Inte för att vara nån rättare eller svenskalärare så har jag för mig att Catch 22 blir Moment 22 på svenska
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in