• 3
  • 4
2008-04-05, 13:31
Medlem
kentabarss avatar
personligen gillar jag hans stil :P alltid lika roligt att se honom när han sluddrar och yrrar om massa teorier
Citera
2008-04-05, 13:37
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
I Efterlyst har det hät jag har hört att han sluddrar, det kan ju bero på precis vad som helst. Har för mig att det finns vissa mediciner som gör att man kan slöddra lite, även kan han ju ha fått en stroke. Vem vet?

Om det är så att han är beroende av tabletter så kan det ju även vara så med. Jag tycker inte egentligen att det är någon vits med att sitta och spekulera huruvida varför Leif GW Persson sluddrar så pass som han gör enligt vissa av er. Det bästa vore ju ändå om han kunde gått ut med det själv, varför det är så.

Som konstaterats i tråden i Medier & journalistik gick han ut med det själv i Efterlyst i torsdags. Han berättade att han flåsar pga att han lider av ett hjärtfel. Troligtvis tar han medicin för det dessutom.

http://www.flashback.org/showthread...248644&page=28
Citera
2008-04-05, 13:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bogarleffe
Såg reklamen för expressens nya tidning Söndag, med Leif GW Persson, och jag märkte att han pratade ännu mer långsamt och sluddrigt än vad han brukar göra.. Har han fått hjärnblödning eller gör han sig till?

När de spelade in "grabbarna på fagerhult" så brukade han dyka upp på Ärja-macken bra dragen och bilkörandes så jag tippar på att han fortfarande super som ett svin
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in