2008-02-17, 05:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strike-

Dessutom tycker jag inte han gör ett speciellt bra jobb i Efterlyst heller. Nästan så att en själv skulle kunna ge bättre analyser och åsikter, iaf i de lite mindre brotten.
Då gör han ju något bra.
Teori: Kan vara att han har drabbats av en neurologisk sjukdom, då börjar man slöddra i många fall.
Citera
2008-02-17, 05:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sordid
Det finns ingen anledning att leva som han gör, med hans medicinska historia, barn som vädjar om att han ska leva hälsosamt, och vidare.

Hjärtptoblem är ingen picknick, och man kan skärpa till sig rejält och leva länge. Jag kan inte ens se Efterlyst längre i rädsla för en akut hjärtattack på mänskan. Dylik skit har jag haft gällande kollegor på sista tiden, och finner det helt jävla obegripligt att GW inte skärper sig. Han är ju halvdöd.
Kanske dit han vill komma så fort som möjligt, dö alltså, eller så njuter han bara av livet? Man blir kanske inte så pepp på att fixa till hälsan ifall man som honom försökt att begå självmord.
Citera
2008-03-25, 06:39
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nsbmra
Det är ett under om nån ens hör vad karln säger. Man får ju för fasen panik när han sluddrar i efterlyst mm..

Själv tycker jag inte alls att han är nå vidare slöddrig. Såg han på Efter 10 ( tv4 efter Nyhetsmorgon, för er som inte vet alltså) för någon vecka sedan. Vad jag kan minnas så var han inte slöddrig alls. Man hörde vartenda ord han sade.

I Efterlyst har det hät jag har hört att han sluddrar, det kan ju bero på precis vad som helst. Har för mig att det finns vissa mediciner som gör att man kan slöddra lite, även kan han ju ha fått en stroke. Vem vet?

Om det är så att han är beroende av tabletter så kan det ju även vara så med. Jag tycker inte egentligen att det är någon vits med att sitta och spekulera huruvida varför Leif GW Persson sluddrar så pass som han gör enligt vissa av er. Det bästa vore ju ändå om han kunde gått ut med det själv, varför det är så.
Citera
2008-03-25, 06:41
Medlem
SweetAsss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ztla
Kanske dit han vill komma så fort som möjligt, dö alltså, eller så njuter han bara av livet? Man blir kanske inte så pepp på att fixa till hälsan ifall man som honom försökt att begå självmord.

Jag tror faktiskt att han just nu njuter av livet. Han har ju gått ner en massa i vikt och lagt om mkt av sin kost, visst har han återgått till det mer feta men ändå.

Jag skriver utifrån vad som han själv sa på Efter10 för någon vecka sen då han var där.
Citera
2008-03-29, 17:40
Bannlyst
Han kanske röker HASCH
Citera
2008-03-29, 17:50
Medlem
bona officias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
...och han ska vara professor,,ser mer ut som en alkolist.

Varför skull detta vara en anomali?
Citera
2008-03-29, 18:35
Medlem
Robertsons avatar
Personligen tror jag den gode GW är mycket väl medveten om hur han uttrycker sig och har med flit lagt på en professorisk seghet i sitt sätt. Detta mer för få fram "Vad skön han är Leif", och därmed öka sitt marknadsvärde.
Citera
2008-03-29, 21:20
Medlem
trafalgars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetAss
Jag tror faktiskt att han just nu njuter av livet. Han har ju gått ner en massa i vikt och lagt om mkt av sin kost, visst har han återgått till det mer feta men ändå.

Jag skriver utifrån vad som han själv sa på Efter10 för någon vecka sen då han var där.

Ja det gör han nog. Han har väl 6 barn eller nåt, fru, är framgångsrik och tjänar fett med stålar! Vet inte om min polare ljög, han hade tydligen sett Leif under en mässa i STHLM. Och han kom körandes i en Audi S8? Flådigt!
Citera
2008-03-29, 22:48
Medlem
Talande Huvuds avatar
Förmodligen redan sagt, men det låter som om han sitter och skiter när han pratar..
Citera
2008-03-30, 06:24
Medlem
Fettogubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robertson
Personligen tror jag den gode GW är mycket väl medveten om hur han uttrycker sig och har med flit lagt på en professorisk seghet i sitt sätt. Detta mer för få fram "Vad skön han är Leif", och därmed öka sitt marknadsvärde.

Äh! Han är bara aktsam med vad han säger, tänker innan han öppnar munnen så att säga. Jag tror att mycket pågår i den där hjärnan.
Citera
2008-03-30, 11:04
Medlem
Let's Go Skiings avatar
Leif GW har helt klart artikuleringsproblem.

Hans föräldrar missade väl att skicka honom till talpedagog när han var liten.
Citera
2008-04-05, 13:28
Medlem
Grumbledocks avatar
Tror han skulle må bra av en tur till "Du blir vad du äter"
Om inte annat för hans övriga hälsa, men sluddrandet kan ibland vara mycket irriterande då man inte hör vad karlen säger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in