Flashback bygger pepparkakshus!
2007-11-30, 13:19
Medlem
NirvanAs avatar
Christian Bale > Denzel Washtington

Hästlängder t.o.m
Citera
2007-11-30, 13:28
Medlem
Agent|Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

Hästlängder t.o.m

Jaha? Tack för din medverkan.
Citera
2007-11-30, 13:38
Medlem
YeOl´MadHatters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA

Hästlängder t.o.m
Is it ´cause I´m black?!?!?!
Citera
2007-11-30, 13:44
Medlem
Evil_Santas avatar
Han spelar ju samma roll oavsett vilken film han är med i, det blir tråkigt i längden.
Citera
2007-11-30, 13:45
Medlem
xallos avatar
Denzel är en strålande skådespelare, problemet är bara att han alltid är Denzel. Han tar sig an alla karaktärer på samma sätt och förändrar sig inte, han är de bra skådisarnas motsvarighet till Keanu Reeves, killen som spelar samma roll på samma sätt i alla filmer.
Citera
2007-11-30, 15:10
Medlem
Evil_Santas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Denzel är en strålande skådespelare, problemet är bara att han alltid är Denzel. Han tar sig an alla karaktärer på samma sätt och förändrar sig inte, han är de bra skådisarnas motsvarighet till Keanu Reeves, killen som spelar samma roll på samma sätt i alla filmer.

Håller helt med
Citera
2007-11-30, 15:19
Medlem
Jag tycker han är utmärkt , lite smal som ni påpekar men lysande i det han gör
Citera
2007-11-30, 15:30
Medlem
Han är väl ok. Han är helt outstanding i Malcolm X, men han blandar och ger i viss mån.
Citera
2007-11-30, 15:31
Medlem
Nu ska jag vara kontroversiell, men svarta har i princip ingen talang när det gäller den lite mer finstilta kutluren, de har det inte inom sig, de ska rulla hatt, skyffla kol eller spela blues, inte låtsas spela teater.
Citera
2007-11-30, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Nu ska jag vara kontroversiell, men svarta har i princip ingen talang när det gäller den lite mer finstilta kutluren, de har det inte inom sig, de ska rulla hatt, skyffla kol eller spela blues, inte låtsas spela teater.

Aha. Och vad tror du det beror på då, de saknar en själ, eller vad?
Citera
2007-11-30, 16:32
Medlem
killersmurfs avatar
Tycker han är en grymt bra skådis, framförallt i Training Day vilken är en av mina favoriter.. men visst han har medverkat i en del skräp filmer, men det har har väll ändå alla de flesta a-skådisar. Sen tycker jag inte alls han spelar samma typ av roller som t ex Keanu Reeves ofta gör.
Citera
2007-11-30, 16:33
Medlem
hvars avatar
helt ok

Jag tycker han är helt ok, inte brilliant..men bra. Skön röst. Han har trots allt varit med i flera riktigt bra filmer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in