http://www.logicamera.com/news-pictu...iggest-cat.jpg
Som den här, jag får för mig att skogskatter kan bli störst av alla raser. Skulle gärna vilja sen "levande-bilder" på en jävligt stor katt, omöjligt eftersom när man söker på world biggest cat så kommer det upp en fet katt bara.
Om det där nu verkligen är en katt, och inte fejk eller något slags framavlad hybrid mellan huskatt och folkvagnsbuss, så vill i alla fall inte jag vara i närheten när den är grinig eller "jagar fötter" på grund av att den har det långtråkigt.
Om du menar kattdjur så är nog Ligern den största, bland vanliga tamkatter ser Main Coon att ligga i topp.
Ajustja! så heter dom, main coon. Sådan måste jag ha . Ska spara.. Nej menar inte katt djur haha då skulle jag inte ta fram ett exempel på en vanliga katt..
.. Vad krävs för att odla en sån bjässe? Är denna katt ett undantag eller blir dom sådär stora när dom åldras? isåfall vilken ålder om du skulle gissa?
Ashera är en katthybrid, ingen riktig tamkatt inte heller är savannakatten heller det. Bara för att de marknadsför som tamkatter betyder inte att de är det. Savannakatten och Ashera är i stort ett samma sak.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!