• 1
  • 2
2008-02-01, 18:58
Medlem
Undrar vad till exempel Bo Berglund gör idag, han var ju en skön kommentator i tv 4 på 90-talet. Undrar även vad Gunnar Johansson sysslar med.
Citera
2008-02-01, 21:32
Medlem
Kingen_kings avatar
Har inte en susning om vem Bo Berglund är eller vad han har gjort, men han jobbar på TV4+ som kommentator.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Bo_Berglund

Googla för helvete!
Citera
2008-04-25, 00:31
Medlem
Bumpar upp denna tråd då jag undrar lite om vad Jens Tolgraven sysslar med förutom sina producent-tjänster på tv4.
Citera
2008-04-25, 00:46
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Hur är det med Bo Hansson förresten? Det enda man hör om honom numera är då hans namn poppar upp i samband med ett gammalt Lennart Swahn rykte.
Citera
2008-04-25, 09:05
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivino
Bumpar upp denna tråd då jag undrar lite om vad Jens Tolgraven sysslar med förutom sina producent-tjänster på tv4.
Han hörs inte på radio möjligtvis? Han har ju varit mycket i radio innan han började kommentera/producera vet jag. Men vet inget och är likt dig intresserad här, berätta allt ni vet gott folk.

Skulle också vilja veta vad Tips-lördag och senare Greyhoundoraklet Billy Landsdowne gör nuförtiden?
Citera
2008-04-25, 13:40
Medlem
Mr.Zebs avatar
Citat:

Såg filmen Norrmanstorg häromdagen...
I filmen visas autentiska nyhetsinslag och en gubbe i rapport hette Tolgraven(bosse) osäker på förnamnet... försökte finna fakta om snubben men det fanns ingen... Nån som vet om det är en släkting till Jens...

En kompis syrra var mäktigt imponerad över att ha slätat av Jens på en inneklubb i el Stockholmo... Hurra för hon...
Citera
2008-04-25, 17:25
Medlem
Bosse Berglund är entreprenör i vitvarubranschen.
Jens Tolgraven jobbar redaktionellt på TV4.
Bosse Hansson är pensionär och pysslar med sina frimärken, såg honom nyss på t-banan med Bosse bärnades en kasse från Frimärksmuseet. Bosse pysslar även med sina resor till Italien, om de senare är så promiskuösa som det påstås har jag inte koll på och vill inte veta.
Billy Lansdowne är mångsysslare med egna företaget Sir William där bl a sonen Billy Jr arbetar: vet inte var fokus är just nu, men tidigare har Sr haft bl a klädimport och konferenshotell i Kalmartrakten.
Citera
2008-04-25, 17:31
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yngve Frank
Bosse Berglund är entreprenör i vitvarubranschen.
Jens Tolgraven jobbar redaktionellt på TV4.
Bosse Hansson är pensionär och pysslar med sina frimärken, såg honom nyss på t-banan med Bosse bärnades en kasse från Frimärksmuseet. Bosse pysslar även med sina resor till Italien, om de senare är så promiskuösa som det påstås har jag inte koll på och vill inte veta.
Billy Lansdowne är mångsysslare med egna företaget Sir William där bl a sonen Billy Jr arbetar: vet inte var fokus är just nu, men tidigare har Sr haft bl a klädimport och konferenshotell i Kalmartrakten.
Tack för info! Vet du vad som hänt med gamle TV3-sportankaret P.A. Gulliö? Lever han fortfarande? Har inte sett till honom sen slutet av 80-talet.

Har faktiskt inte hört talas om Bo Hansson Italienresor tidigare. Är dessa välrenomerade sedan länge eller?
Senast redigerad av Sonny Crockett 2008-04-25 kl. 17:34.
Citera
2008-04-25, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Tack för info! Vet du vad som hänt med gamle TV3-sportankaret P.A. Gulliö? Lever han fortfarande? Har inte sett till honom sen slutet av 80-talet.

Har faktiskt inte hört talas om Bo Hansson Italienresor tidigare. Är dessa välrenomerade sedan länge eller?

P-A Gullö är VD för produktionsbolaget Dream Team Production.
Bosse Hanssons italienresor var i årtionden ett inslag i skvallret om Solnabons sexuella läggning...
Citera
2008-04-25, 19:33
Medlem
Citat:
Undrar vad till exempel Bo Berglund gör idag, han var ju en skön kommentator i tv 4 på 90-talet. Undrar även vad Gunnar Johansson sysslar med.

Vet inte var Homofob-Gunnar tog vägen efter att han kickats från Nybro 2004. Någon som vet?
Citera
2008-04-25, 19:57
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yngve Frank
P-A Gullö är VD för produktionsbolaget Dream Team Production.
Bosse Hanssons italienresor var i årtionden ett inslag i skvallret om Solnabons sexuella läggning...
Jag trodde Bosse Hansson var "öppen" med sin läggning? Eller har jag fel?
Citera
2008-04-25, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Jag trodde Bosse Hansson var "öppen" med sin läggning? Eller har jag fel?

Nej Bosse Hansson har aldrig varit öppen med sin läggning och vad jag vet har det väl bara varit elaka rykten om att han varit bög. Men så kan det bli med
ungkarlar som lever ensamna, trots att dom är hetero!
Nu för tiden är han pensionär och pysslar med sina fritidsintressen, bl.a. filateli.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in