Efter jag patchat utorrent till 1.7.7 blir internet och nedladdningshastigheten(ven i utorrent) jvligt seg.
Det laddar ner i hgst 30 kb/s nr det ska vara 900 kb/s. Nr man stnger ner utorrent gr internet bra, men jag vill kunna ladda ner i utorrent.
Ngon hr som har nn aning om vad det kan vara fr fel?
Snor trden lite ven jag. problem som fan med internet med en gng utorrent ppnas. tar ett par minuter att ppna en sida. nr jag stnger utorrent s kan det ibland ta ett bra tag innan firefox uppnr sin riktiga speed.
Snor trden lite ven jag. problem som fan med internet med en gng utorrent ppnas. tar ett par minuter att ppna en sida. nr jag stnger utorrent s kan det ibland ta ett bra tag innan firefox uppnr sin riktiga speed.
Kan vara vrt att prova stlla in max antal anslutningar i utorrent ocks, fick problem p mitt crap-band nr det blev mnga anslutningar igng samtidigt. ISPn hade troligen sattit nn maxgrns fr att minsta p2p-trafiken p ntet.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!