Efter jag patchat utorrent till 1.7.7 blir internet och nedladdningshastigheten(även i utorrent) jävligt seg.
Det laddar ner i högst 30 kb/s när det ska vara 900 kb/s. När man stänger ner utorrent går internet bra, men jag vill kunna ladda ner i utorrent.
Någon här som har nån aning om vad det kan vara för fel?
Jag har också problem med utorrent. Så fort jag startar det blir allting segt, även datorn. Musen börjar hacka sig fram, tangentbordet missar bokstäver.
Snor tråden lite även jag. problem som fan med internet med en gång utorrent öppnas. tar ett par minuter att öppna en sida. när jag stänger utorrent så kan det ibland ta ett bra tag innan firefox uppnår sin riktiga speed.
Snor tråden lite även jag. problem som fan med internet med en gång utorrent öppnas. tar ett par minuter att öppna en sida. när jag stänger utorrent så kan det ibland ta ett bra tag innan firefox uppnår sin riktiga speed.
Kan vara värt att prova ställa in max antal anslutningar i utorrent också, fick problem på mitt crap-band när det blev många anslutningar igång samtidigt. ISPn hade troligen sattit nån maxgräns för att minsta p2p-trafiken på nätet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!