Citat:
Ursprungligen postat av bootliner
1 gig RAM med Leopard och ett ganska minneskrvande spel gr troligtvis att det vanliga RAM-minnet inte rcker till. D anvnder datorn extra mycket av hrddisken som ett "fejkat" RAM-minne, men den tar upp vldigt mycket. Vet inte om detta skulle kunna vara en frklaring, har aldrig hrt ngot ftt ett snt felmeddelande frut med 40 gig ledigt.. Men jag rekommenderar dig nd hursom helst att stta i lite mer RAM-minne. OS X fullkomligt LSKAR ram-minne och din datorupplevelse kommer bli betydligt trevligare om du t ex har 2 GB istllet.
Ang. spelet igen, s visst kan det funka men crackade versioner av spel kan gra lite allt mjligt. Har iofs sjlv en fungerande crackad version av call of duty 2. Tycker dock du kan prova att hmta demot p
http://www.macgamefiles.com/detail.php?item=19203
och se om det funkar.
tyvrr r det en skoldator s jag kan nog inte stta in mer minne, men tack s mycket fr hjlpen!
det konstiga r att jag kan starta en ny server p multiplayer och hade jag haft en cdkey kanske jag t.o.m kunnat spela multiplayer ver internet p andra servrar, men man fr vl kra LAN d, fr det funkar

ska ven testa demot, men det tar nstan 1 timme att ladda