• 1
  • 2
2009-02-11, 13:13
Medlem
biggander2s avatar
Jag har en hp laptop med fingeravtrycksläsare men när jag ska logga in så räcker det med lösenordet, så fingeravtryck saken är bara onödig för jag hittar inte heller någon inställning för att ta bort lösenordet och bara ha fingeravtrycket.
Citera
2009-02-11, 14:47
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biggander2
Jag har en hp laptop med fingeravtrycksläsare men när jag ska logga in så räcker det med lösenordet, så fingeravtryck saken är bara onödig för jag hittar inte heller någon inställning för att ta bort lösenordet och bara ha fingeravtrycket.

Precis! Jag lyckades "enroll" mina fingeravtryck och så, men hittar inte heller någon inställning så man kan logga in på användaren med fingeravtrycket, utan det blir liksom "två val", ett med finger avtryck, och ett som det räcker med ett klick för att komma in på. Så den fyller ingen funktion alls
Citera
2009-03-03, 01:59
Medlem
Mvks avatar
har en hp dator med inbyggd läsare.

det följde med "digital persona 3".
Uppgraderade till 4 och köpte därmed min första mjukvara i mitt liv då det inte fanns någon crack till programet.

mycket nöjd. loggar in på windows.
kan låsa filer och mappar för obehöriga genom en knapptryckning, drar fingret en gång för att låsa upp. 180 spänn gav jag.
Citera
2009-03-04, 20:26
Medlem
phixiuss avatar
har en acer aspire 6935 - hade mjukvara i sig när jag köpte den, programmet heter Acer Bio protection AAV

OT kasnke, men hur får jag bort så jag INTE loggar in med fingeravtryck?! :O
Citera
2010-02-24, 11:50
Bannlyst
PÅ min acer 8920 så suger den, inte alls samma som microsofts externa fingeravtryksläsare, jätte dålig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in