2024-06-02, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattedogg
Hur vanligt är namnet Rotschild? Finns det många olika grenar eller släkter med samma namn som inte hör ihop?

Inte så värst många globalt som bär namnet ”röd-sköld”, bara ungefär hälften jämfört med mitt ovanliga efternamn

https://forebears.io/surnames/rothschild#:~:text=This%20last%20name%20is%20the%2 061%2C191%20st%20most,and%2057%20percent%20are%20f ound%20in%20Anglo-North%20America.

Edit- jag ser nu att här i tråden skriver man ”Rotschild” alltså ”Rot” . Det jag hänvisar till är med stavning ”Roth”schild, kan vara ett misstag i stavning, jag själv gjorde det i tidigare post
Senast redigerad av Kirev 2024-06-02 kl. 02:57.
Citera
2024-06-22, 23:27
Medlem
Disbeliefs avatar
Ashkenazijudisk gangsterfamilj som har bistått
båda sidor i varje krig sedan Napoleonkrigen, genom deras banker. Dom har blivit stormrika genom att hundratals miljoner vita kristna har slaktats i alla krig som varit.

Det finns t.om. inavel i deras familj för att deras förmögenhet ska leva vidare inom familjen.
Citera
2024-07-15, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Disbelief
Ashkenazijudisk gangsterfamilj som har bistått
båda sidor i varje krig sedan Napoleonkrigen, genom deras banker. Dom har blivit stormrika genom att hundratals miljoner vita kristna har slaktats i alla krig som varit.

Det finns t.om. inavel i deras familj för att deras förmögenhet ska leva vidare inom familjen.
Låter som gammal nassepropaganda
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in