• 1
  • 2
2008-01-31, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slynus
Hur pass sunkig blir den vita jmfrt med den svarta?
Jag har den svarta. Tycker den r galet snygg. Det som gjorde mig besviken r dock att om du har feta fingrar (flottiga fingrar av natur, jag menar allts inte fr att du har tit ngot flottigt) s blir den vldigt flottig och det syns mycket, tyvrr inte s snyggt. Hade en iBook tidigare och den blev jvligt smutsig dr man hller handlederna... vet inte riktit hur det r med MacBook Vit i smutsighets/flottighetsfaktor... Tyvrr har jag dock hrt frn mnga att just ytbehandligen inte r den bsta hos apples produkter verlag.
Citera
2008-01-31, 00:51
Medlem
Schlomo ben Goys avatar
Citat:
Hur pass sunkig blir den vita jmfrt med den svarta?
Snusar du? Har du datorn i i garaget nr du byter olja och skiftar dck? Onanerar du analt?

S lnge du inte r allt fr snuskig av dig torde den hlla sig ren och fin. Du fr ven med en mikrofiberduk att torka av den med.

Och ja, en Macbook r nog bst fr dig.
Citera
2008-01-31, 01:11
Medlem
datajesuss avatar
en macbook med max minne i r min rst. kp dock absolut inte minne eller extra hrddisk frn apple... om du inte r rikare nn steve sjlv!

minneskit finns i 2 och 4gb som passar fint. 500kr fr 2gb kit och 800kr fr 4gb kit. disk kan du pula i vad du vill. 250gig rekomenderas d man kan f dom fr ca 950kr.. om du nu vill uppgradera den.
Citera
2008-01-31, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av datajesus
en macbook med max minne i r min rst. kp dock absolut inte minne eller extra hrddisk frn apple... om du inte r rikare nn steve sjlv!

minneskit finns i 2 och 4gb som passar fint. 500kr fr 2gb kit och 800kr fr 4gb kit. disk kan du pula i vad du vill. 250gig rekomenderas d man kan f dom fr ca 950kr.. om du nu vill uppgradera den.

Frlorar man inte garanti o skit om man ppnar den o trycker i minne sjlv?
Citera
2008-01-31, 19:59
Medlem
-jOE!s avatar
Citat:

Nej. Minnet byter man dessutom ltt genom att ta bort batteriet och lossa p tv skruvar.
Citera
2008-01-31, 21:36
Medlem
Citat:

Str till och med i instruktionsboken hur man gr, och det pverkar inte garantin.
Citera
2008-02-12, 18:02
Medlem
ngest infr kpet ass :P

h...nu r den inkpt
Senast redigerad av Slynus 2008-02-12 kl. 18:12.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in