2008-01-30, 17:47
Medlem
pysokats avatar
Hey!

Skulle det inte vara lite kul att starta en ny rubrik som heter "Uteliv & nöjen" eller liknande? Där folk kan diskutera vad som är bra, dåligt, vad som hänt, länka bilder osv.

Mvh
p
Citera
2008-01-30, 17:52
Medlem
Snoppzors avatar
Förstår tänktet. Frågan är väl bara om det finns behov för det med alla dessa utelivs-communitys, där gårdagens bilder alltid dyker upp etc?

Men allt annat finns ju här, så why not?
Citera
2008-01-30, 18:08
Medlem
Snövits avatar
Nej något utelivs community där det ska länkas till bilder tror jag inte på. Dock finns nog en hel del trådar om krogliv och uteliv som skulle kunna vara ett underlag för ett nytt forum. Vill man ha ett nytt forum så brukar ett bra sätt att visa behovet vara att leta upp tillräckligt med trådar så man visar att behovet finns.
Citera
2008-01-30, 18:28
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Nej något utelivs community där det ska länkas till bilder tror jag inte på.

Tror du missförstod mig där. Jag menar att det finns så många olika utelivscommunitys ex. efterfesten, nattstad etc. att folk kanske sköter sina festdiskussioner där, eftersom dom också lägger upp bilder från diverse uteställen.
Citera
2008-01-30, 18:32
Medlem
pysokats avatar
Poängen med det hela är att Flashbackfolket ska kunna få ge sin syn på det hela. På alla dessa trista nattlivsforum i övrigt hänger småkids och små stureplansnissar som ofta har en annan syn. På flashback finns en stor variation med folk, folk som kanvara sjukt ironiska och folk som kan ge bra förslag på grejer. Här kan man berätta storys om sina utekvällar, skryta om ligg och bikta sig när man bara vill att den där jäveln som du släpade hem igår och fortfarande ligger kvar i sängen och inte vill gå bara borde dö.

Det är inte meningen att det ska bli något seriebildpostande från sina utekvällar osv, men gärna posta något kul, kommentera andra foton osv.

Kan försöka leta upp lite underlag till det här på FB, dock tror jag att det har varit lite löst var man ska starta dessa trådar och därför har inte så många startats.

Någon som vill hjälpa till och hitta lite saker? Någon som har mer förslag? Någon som tycker detta är en bra eller dålig idé?
Citera
2008-01-30, 18:52
Medlem
Snoppzors avatar
Jo, jag är med på tänket och gillar det. Som jag skrev förut så finns det ju trådar om Paranormala fenomen, ockultism och ufologi så varför inte om detta.

Det vore ju ett bra forum att promota fester och spelningar samt utvärdera, kanske varna för ställen som är värdelösa? Sen kan man ju skapa nån tråd där man outar alla jävla rövhål till vakter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in