• 1
  • 2
2008-01-30, 02:51
Medlem
Hej!

Vi inne på "Spel/V75" hade gärna sett ett underforum för Hästarna precis så som ni har med poker.

Eftersom intresset är rätt stort i V75 tråden så hade det varit kul och slänga upp startlistor till kommande omgångar och diskutera de olika loppen var för sig.

Sen kan man ha en post om Systemen, och en där man snackar allmänt om själva omgången o.s.v.. finns många bra idéer.

Då kan även tråden "V75,V64,V5" flyttas dit så har man allt samlat på ett och samma ställe.

Gå gärna in och kika i V75,V65,V5 tråden, vi hade ett litet snack om just detta igår.

Har PMat Stocko och admin men inget svar från någon av dom.

Nu vänder jag mig hit och hoppas på bättre lycka.

//Krystal
Citera
2008-01-30, 11:22
Medlem
Vi vill gärna ha svar...
Citera
2008-01-30, 13:16
Medlem
..ett faktum?

Skandal är ett faktum Champine.
2 PM inga svar, lathet?
Sen nu detta.. är vi osynliga?
Citera
2008-01-30, 14:26
Medlem
Raoul~Dukes avatar
Ja, jävligt lojt av de som ansvarar för detta!!

Får vi inte lite respons snart får vi ta och skapa ett helt nytt eget forum..
Citera
2008-01-30, 14:49
Medlem
fuskas avatar
Kanske tar mer än 12 timmar. Sen måsta man visa upp X antal trådar som motiverar det(?) Eller är det bara vid helt nya delar och inte underdelar?
Citera
2008-01-30, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Kanske tar mer än 12 timmar. Sen måsta man visa upp X antal trådar som motiverar det(?) Eller är det bara vid helt nya delar och inte underdelar?
Mina PM är över 12 timmar gamla.. så den är Ok

Själva tråden finns men vi vill ha en undertråd där vi kan skapa mer material för alla flashbacks lirare.. jag menar V75 omsätter 100 Miljoner i snitt varje Lördag.

Räcker den motivationen?
Citera
2008-01-30, 15:43
Medlem
fuskas avatar
Fråga inte mig har ingen makt här.
Spelar inte ens på travet
Citera
2008-01-30, 16:30
Medlem
Ge fan i travet grabbar, det är ett farligt nöje.
Vi som spelar Keno vill helst också ha ett eget forum, sedan snacka jag med Håkan och Gadden och de ville ha ett Måltips-forum.

Skämt åsido, poker är väl så ute det kan vara nu så har det ett eget forum borde trav också kunna ha ett.
Citera
2008-01-30, 16:42
Medlem
Pellenezs avatar
Om det finns underlag tycker jag idén är god.
Citera
2008-01-30, 17:12
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krystal
Mina PM är över 12 timmar gamla.. så den är Ok

Själva tråden finns men vi vill ha en undertråd där vi kan skapa mer material för alla flashbacks lirare.. jag menar V75 omsätter 100 Miljoner i snitt varje Lördag.

Räcker den motivationen?

Har du tänkt på att Stocko och admin kanske inte har haft möjlighet att läsa, undersöka saken och skiva tillbaka till dig på 12 timmar? Som tidigare nämnts så brukar det bara bra att backa upp denna typen av förfrågningar med lite fakta i form av trådar som skulle passa in i forumet för att uppvisa ett behov. Personligen har jag ingen åsikt i frågan då jag inte känner något större intresse för trav
Citera
2008-01-30, 17:29
Medlem
Gravity2s avatar
http://www.flashback.org/showthread...61839&page=190
Där har ni tråden...

Jag tycker också att det vore en bra idé, ni har min röst.

EDIT:
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul~Duke
Får vi inte lite respons snart får vi ta och skapa ett helt nytt eget forum..
Det var fan ingen dum idé
Finns det intresse kan jag kasta upp ett gratisforum någonstans.
Citera
2008-01-30, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Har du tänkt på att Stocko och admin kanske inte har haft möjlighet att läsa, undersöka saken och skiva tillbaka till dig på 12 timmar? Som tidigare nämnts så brukar det bara bra att backa upp denna typen av förfrågningar med lite fakta i form av trådar som skulle passa in i forumet för att uppvisa ett behov. Personligen har jag ingen åsikt i frågan då jag inte känner något större intresse för trav
12 timmars gränsen är redan passerad för läänge sen.
Tänk om man bara hade kunnat svara då.. ? med ett litet.. "ska kika på de" eller nått.
Bara så man vet att meddelandet är motaget.

Det behöver ju inte bli någon form av rättegång.
Jag ligger lågt nu hädan efter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in