• 1
  • 2
2008-01-30, 19:35
Medlem
Snäääääälla Admins...
Citera
2008-01-31, 11:35
Medlem
Stockos avatar
Ursäkta att jag inte hunnit svara.

Ang nytt forum för trav så är det förvisso inget jag eller någon annan mod bestämmer över, men jag har svårt att se behovet för ett. Just nu är det säkert 10-20 gånger fler aktiva trådar om poker än om trav. Det är ju inte direkt så att forumet dränks i travtrådar och gör det oläsbart för folk som är intresserade av dobbel men inte just trav.
Citera
2008-01-31, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stocko

Ang nytt forum för trav så är det förvisso inget jag eller någon annan mod bestämmer över, men jag har svårt att se behovet för ett. Just nu är det säkert 10-20 gånger fler aktiva trådar om poker än om trav. Det är ju inte direkt så att forumet dränks i travtrådar och gör det oläsbart för folk som är intresserade av dobbel men inte just trav.
Precis.. För vi håller oss till en tråd och samlar allt i den, men visst.
Vi skulle också kunna skapa en massa trådar för de olika, så som poker.
Nä, för vi är ordentliga och håller oss till en..

Ser absolut ingen skada med att ska en ny tråd under poker.
Märks den ens?

Lägg nu ett gott ord för oss Stocko!
Citera
2008-01-31, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stocko

Ett nej alltså...?
Kanske inget jättebehov men skulle ju underlätta. Tråden blir bara längre och längre, 200 sidor nu?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in