2008-01-29, 18:23
Medlem
Kellermans avatar
Ngon som vet hur man kan stanna Windowsklockan och datumet totalt? Jag har en trialversion av Windows Vista Ultimate och varje 30:e dag, s mste jag genast ominstallera osv. Hur stannar man tiden totalt, s att trialversionen inte har en aning om nr den gr ut? Det ska finnas ngot program fr det, om jag inte minns fel. Tacksam fr svar!
Citera
2008-01-29, 18:53
Bannlyst
Vet inte om detta kanske kan vara till hjlp:
http://www.howtogeek.com/howto/windo...l-to-120-days/

EDIT: Gr det inte att knappa in ett serialnumber och f bort trialversionen? Brukar ju fungera p det mesta!
Senast redigerad av TNT_MRT 2008-01-29 kl. 18:56.
Citera
2008-01-29, 19:10
Medlem
Kellermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TNT_MRT
Vet inte om detta kanske kan vara till hjlp:
http://www.howtogeek.com/howto/windo...l-to-120-days/

EDIT: Gr det inte att knappa in ett serialnumber och f bort trialversionen? Brukar ju fungera p det mesta!

Jo, det borde ju g, men INGEN serial fungerar, antagligen pga att Vista r s pass nytt och skert. Har testat alla mjliga serials, men inget fungerar! Rtt serial och allting! Men jag kollar upp lnken nr jag kommer hem, har ju 30 dagar p mig! Skriv grna mer tips p lnkar som kan hjlpa mig med mitt problem! Tack s mycket fr all hjlp!
Citera
2008-01-29, 19:14
Medlem
prva stlla tillbaks klockan i bioset ngra dar, vet att jag frskte det en gng i tiden med windows ME ! men det sket sig tack vare ngot annat som jag inte minns..!
Citera
2008-01-29, 21:31
Medlem
Du kan ju, om du vill, ladda ner en Vista OEM skiva frn valfri, svensk, ppen, torrenttracker. D ser kopian helt laglig ut.
Fr visst r det lika olagligt att stlla om klockan?
Citera
2008-01-29, 23:09
Medlem
Kellermans avatar
Vill ha en helt fri version, ingen grns p 120 dagar. Och detta vill jag gra utan att betala ett korvre. Det mste vl finnas program som kan stanna klockan?
Citera
2008-01-29, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellerman
Vill ha en helt fri version, ingen grns p 120 dagar. Och detta vill jag gra utan att betala ett korvre. Det mste vl finnas program som kan stanna klockan?
Det finns inget stt att gra det lagligt p. ladda ner crack, eller en oemskiva.
Citera
2008-01-29, 23:26
Medlem
Kellermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrilloo
Det finns inget stt att gra det lagligt p. ladda ner crack, eller en oemskiva.

Om man ska gra det olagligt d? Finns inget program?

Och finns verkligen en HEL version av Windows Home Premium/Ultimate ute p olika nedladdningsprogram?
Citera
2008-01-30, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellerman
Om man ska gra det olagligt d? Finns inget program?

Och finns verkligen en HEL version av Windows Home Premium/Ultimate ute p olika nedladdningsprogram?

Kollat piratebay? Om inte. Gr s.
Citera
2008-01-30, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meetoo
Kollat piratebay? Om inte. Gr s.
Svar ja. ven om den hr diskussionen hr hemma i Fildelning, s kan jag bara tipsa om fljande release;
Microsoft.Windows.Vista.Ultimate.x86.Integrated.Ja nuary.2008.OEM.DVD-BIE

Du behver inget crack, massa andra program, stoppa BIOS-klockor med mera. Det r samma skiva som Dell anvnder fr att installera Vista p sina datorer=Du behver ingen cd-key. Smrtfritt och superbra!

Men bst r alltid att kpa en ren kopia. Tnk om alla skulle ladda ner, d skulle ingen ha rd att producera material. S jag antar att du bara vill ha lngre utvrdering, fr att sen kpa vista
Citera
2008-01-30, 12:59
Medlem
Kellermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrilloo
Svar ja. ven om den hr diskussionen hr hemma i Fildelning, s kan jag bara tipsa om fljande release;
Microsoft.Windows.Vista.Ultimate.x86.Integrated.Ja nuary.2008.OEM.DVD-BIE

Du behver inget crack, massa andra program, stoppa BIOS-klockor med mera. Det r samma skiva som Dell anvnder fr att installera Vista p sina datorer=Du behver ingen cd-key. Smrtfritt och superbra!

Men bst r alltid att kpa en ren kopia. Tnk om alla skulle ladda ner, d skulle ingen ha rd att producera material. S jag antar att du bara vill ha lngre utvrdering, fr att sen kpa vista

Faktum r att jag redan haft en ren kopia p denna dator, konstigt nog s strulade dock bildskrmen och jag var tvungen att tvngstarta om datorn minst en gng i timmen.

Jag kollar upp den releasen du lnkat till! Tack fr all hjlp.
Citera
2008-01-30, 13:57
Medlem
Innan du installerar om datorn kanske du vill testa detta verktyg. Bara att flja Readme-filen s ska allt g bra, funkar utmrkt och du slipper att utvrderingsdagarna gr ut.
http://www.megaupload.com/?d=CYQRN3VN
Senast redigerad av ZeXaR_ 2008-01-30 kl. 14:09.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in