• 1
  • 2
2008-01-29, 16:22
Medlem
Hej på er alla!

Har lite frågor å funderingar angående Gotland.
Jag har aldrig varit där på sommaren tyvärr, är det lätt att få doppa ? Har hört att det är som utomlands. Vart är det bäst/lättast?

Hur är det att åka dit på vinterhalvåret? Det måste juh gå omkring en hel del "babes" som saknar alla sommarkillar iaf.

Finns det några "schyssta" gym där frekvensen av potentiella (inhemska) påsättningar är tät?

hälsn löken69
Citera
2008-01-30, 05:29
Bannlyst
inavel på gotland. Inte bra. Åk inte dit om du vill bli smittad.
Citera
2008-01-30, 05:51
Medlem
Bronkzs avatar
Studentstad så det finns gott om ligg. Men som sagt. Håll dig borta från de lokala damerna. Inavel som sagt. Under vinterhalvåret är det bara knulla,plugga och festa som finns på agendan, och det i ett skönare tempo och softare stil än under det hetsiga sommarhalvåret då hela ön är invaderad.

Det är nåt fel på gotlänningar. Man ser det på dem. För tätt mellan ögonen, lite för långa armar. mongoloida vibbar. Stay away!
Citera
2008-01-30, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boven.oa
Så om man inte vill bli smittad bör man åka till Gotland? Då blir det Gotland till sommaren...

Vad är det man blir smittad med? Inavel?
Fy fan vad läskigt att få inavel... Är det ärftligt?
Citera
2008-01-30, 17:19
Medlem
furis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av *amadena*
Så om man inte vill bli smittad bör man åka till Gotland? Då blir det Gotland till sommaren...

hoppas nu att du är ironisk annars är du totalt dum i huvvet...
Citera
2008-01-30, 17:23
Medlem
notNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boven.oa

Citat:
Ursprungligen postat av *amadena*

Citat:
Ursprungligen postat av furi
hoppas nu att du är ironisk annars är du totalt dum i huvvet...

vet inte varför, men detta är humor
Citera
2008-01-30, 17:37
Medlem
Herr_Oins avatar
Här kommer en gotlänning till din hjälp!!

Citat:
Ursprungligen postat av löken69
Hej på er alla!

Har lite frågor å funderingar angående Gotland.
Jag har aldrig varit där på sommaren tyvärr, är det lätt att få doppa ? Har hört att det är som utomlands. Vart är det bäst/lättast?

Hur är det att åka dit på vinterhalvåret? Det måste juh gå omkring en hel del "babes" som saknar alla sommarkillar iaf.

Finns det några "schyssta" gym där frekvensen av potentiella (inhemska) påsättningar är tät?

hälsn löken69

Jag har bott här hela mit liv (fast pga mitt stockholmska ursprung är jag ingen riktig gute).

Nästan hela Gotland är promiskuöst. På sommaren kan man, om man nu inte är för ful, få nästan hur mycket som helst och inte bara gotländskor. På sommaren är Gotland till större delen befolkat av övriga svenskar som kommer hit för att få ligga. Join in.

Vinterhalvåret är ingen höjdare. För att få knulla då måste du känna folk här nere som kan ta dig runt (PM:a om du vill ha en guide) till de rätta fylleslagen och krogarna.

De snyggaste går inte på gym, de går hellre på Friskis. Gymmar själv en hel del men har inte sett något på år och dar.

Gå på krogen på sommaren, följ upp med en efterfest i ett tält på Norderstrand eller nåt och på med gummit (ganska viktigt, speciellt om det är en gotländska, så man slipper se sina tjejkompisar gå runt och vara gravida).

Hör av dig om du kommer ner!
Citera
2008-01-30, 18:31
Medlem
furis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notN

Lite roligt kanske det var. Men inte fan är de någon inavel på gotland.
Men ni som gillar inavel kan ju åka till Grönland, bara massa inavlade eskimåer
Citera
2008-01-30, 18:49
Medlem
C M Burnss avatar
Citat:

Haha skulle precis göra samma quote-sammanställning när jag såg att du hann före. Jag fann det också väldigt roligt!
Citera
2008-01-30, 18:57
Medlem
obotlig_realists avatar
Jag är född på Gotland och är definitivt inte inavlad.
Grejen är den att det finns inga urgutar kvar i princip så det där med att de skulle vara så inavlat är orimligt. Visst finns det inavelsproblem här och var i någon småsocken men det finns i alla småbyar i hela Sverige. Inget specifikt problem för just Gotland.
En av mina tre kärlekar i livet var dessutom gotländska. Hon var riktigt snygg.

Knullandet vet jag dock inget om. Men jag antar att det är gött.
Citera
2008-01-30, 20:48
Medlem
Citat:
Ja, det är viktigt med var man sätter sina inte...

Jag är tveksam på om furi har sett det roliga ännu....
Citera
2008-01-31, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Oin
Jag har bott här hela mit liv (fast pga mitt stockholmska ursprung är jag ingen riktig gute).

Nästan hela Gotland är promiskuöst. På sommaren kan man, om man nu inte är för ful, få nästan hur mycket som helst och inte bara gotländskor. På sommaren är Gotland till större delen befolkat av övriga svenskar som kommer hit för att få ligga. Join in.

Vinterhalvåret är ingen höjdare. För att få knulla då måste du känna folk här nere som kan ta dig runt (PM:a om du vill ha en guide) till de rätta fylleslagen och krogarna.

De snyggaste går inte på gym, de går hellre på Friskis. Gymmar själv en hel del men har inte sett något på år och dar.

Gå på krogen på sommaren, följ upp med en efterfest i ett tält på Norderstrand eller nåt och på med gummit (ganska viktigt, speciellt om det är en gotländska, så man slipper se sina tjejkompisar gå runt och vara gravida).

Hör av dig om du kommer ner!

He he he bra med liten kommentar från en som bor där.... resan är bokad och jag åker på onsdag nästa vecka. Stannar över helgen, guiden är fixad men det är en dam så jag antar att jag inte kommer bli visad de rätta knullstråken i visby...

Men det är juh första gången så va fan jag är nöjd ändå... skall vara rädd om den kvinnliga kontakten så jag kan åka dit i sommar å bo gratis he hehe å då skall jag också bli riktigt slampig på riktigt :-)

mvh löken69
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in