Citat:
Ursprungligen postat av löken69
Hej på er alla!
Har lite frågor å funderingar angående Gotland.
Jag har aldrig varit där på sommaren tyvärr, är det lätt att få doppa ? Har hört att det är som utomlands. Vart är det bäst/lättast?
Hur är det att åka dit på vinterhalvåret? Det måste juh gå omkring en hel del "babes" som saknar alla sommarkillar iaf.
Finns det några "schyssta" gym där frekvensen av potentiella (inhemska) påsättningar är tät?
hälsn löken69
Jag har bott här hela mit liv (fast pga mitt stockholmska ursprung är jag ingen riktig gute).
Nästan hela Gotland är promiskuöst. På sommaren kan man, om man nu inte är för ful, få nästan hur mycket som helst och inte bara gotländskor. På sommaren är Gotland till större delen befolkat av övriga svenskar som kommer hit för att få ligga. Join in.
Vinterhalvåret är ingen höjdare. För att få knulla då måste du känna folk här nere som kan ta dig runt (PM:a om du vill ha en guide) till de rätta fylleslagen och krogarna.
De snyggaste går inte på gym, de går hellre på Friskis. Gymmar själv en hel del men har inte sett något på år och dar.
Gå på krogen på sommaren, följ upp med en efterfest i ett tält på Norderstrand eller nåt och på med gummit (ganska viktigt, speciellt om det är en gotländska, så man slipper se sina tjejkompisar gå runt och vara gravida).
Hör av dig om du kommer ner!