• 1
  • 2
2008-01-29, 00:06
Medlem
McKenneths avatar
TeamViewer

TeamViewer funkar bra! Har använt det med en polare som är oduglig på datorer! Installera programmet på din dator och skicka en länk där "andra sidan" kan ladda ner ett litet program. Sedan är det bara att styra hans/hennes dator...
http://www.teamviewer.com/index.aspx

Jag kör Vista och polaren XP Pro och Norton. Han/hon ska dock ge fan i att blocka anslutningen.....
Citera
2008-01-29, 00:13
Medlem
Madde88s avatar
Tack det fungerar med crossLoop....fungerar inte det på hennes dator ska jag testa teemwever
Citera
2008-01-29, 00:23
Medlem
McKenneths avatar
Lycka till!

Citera
2008-01-29, 17:01
Medlem
Madde88s avatar
Jag kom på att crossloop har en gräns på 2 min kan man få bort det eller finns det ett liknande som inte har en tidsbegränsning
Citera
2008-01-29, 18:26
Medlem
Fenrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madde88
Jag kom på att crossloop har en gräns på 2 min kan man få bort det eller finns det ett liknande som inte har en tidsbegränsning

Crossloop har ingen gräns på två minuter, va har du fått det ifrån???

Jag kör det nästan dagligen och än så länge har ingen brandvägg stoppat sessionen, kan man köra http så kan man köra Crossloop.
Citera
2008-01-30, 20:24
Medlem
Madde88s avatar
att den räknar ner ifrån 2 min...fast de kanske är om den andra inte har anslutit än....
man behöver inte ha konto eller vad är det för skillnad om man har konto...
tack för alla svar då...
Citera
2008-01-30, 21:15
Medlem
Kan tala om av egen erfarenhet efter att ha hjälpt min flickvän att det finns 2 knappar för fjärrhjälp i msn.
En där du trycker Åtgärder > Begär fjärrhjälp i menyerna i msn rutan.
En där man trycker på något i msn rutan under menyerna.
Trycker de på det sist nämnda funkar inte fjärrhjälpen, trycker de åtgärder > begär fjärrhjälp så funkar det att ansluta.

Hon har Vista home
Jag Xp home

värt att testa
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in