2008-02-11, 07:51
Medlem
Jüggernauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imNOTwell
shit, man kanske fick en order med potatismjöl eller nått..
Har iof stavat lite dåligt dom senaste dagarna och vart seg men inte direkt en skön benzo detta. Går inte att jämföra med nitrazepam enligt mig.

Det är för att du inte får det kroppsliga. Jag lovar dig att en utomstående troror du är dum i huvudet alla dagar.
Citera
2008-02-11, 08:05
Medlem
Jüggernauts avatar
Det känns som om jag 470mgs+are borde skriva en rapport eller någon form av guide snart,
Citera
2008-02-11, 11:52
Medlem
Tragedy Khadafis avatar
kan någon jämnföra effekten man får av phenazepam med SE's alprazolam? alltså i dosering för och bara få effekten "må bra" jag brukar må bra av 2-3st 2mg:are ifrån SE
Citera
2008-02-11, 13:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tragedy Khadafi
kan någon jämnföra effekten man får av phenazepam med SE's alprazolam? alltså i dosering för och bara få effekten "må bra" jag brukar må bra av 2-3st 2mg:are ifrån SE

Ca 2mg phenazepam motsvarar 10mg diazepam. Så då borde 1, 2mg xanor motsvara 8mg phenazepam.

Har ingen källa
Citera
2008-02-11, 17:47
Medlem
Jean Claudes avatar
Måhända att jag beställer en gång till när min "ordinarie" medicin tar slut men som det hela kändes för mig så är orden "få ut 800 doser på 400mg rent båg. Sen kan det ju också vara så, eftersom detta preparat är "nytt", om inte så för de flesta här att man helt enkelt reagerar olika precis som vid en del andra mediciner.

Jag räknade ut att efter första testdagen så skulle bagen med 400 mg räcka ca två veckor och det är absolut ok eftersom det skulle gått åt ca 3*14mg xanor under samma tid och priset är oslagbart för DEN effekten. Dessvärre avtog/tilltog min tolerans något så otroligt att jag dagen efter räknade ut att jag ska nog vara glad om jag kan få det här att räcka över helgen, fick det i fredags. Det gjorde de iofs, jag hade en gnutta kvar när mina "ordinarie" mediciner kom.

Betydligt dyrare men också betydligt mer verksamma och jag slipper tappa det här närminnet som när jag mitt i ett samtal undrar vad vi pratar om och försöker ursäkta mig med att "jo, det politiska läget är ju...." och sen lämna bordet för ett toalettbesök där jag sedan kan konversera med mig själv, helt tyst då naturligtvis.

Men, de facto, det fungerar och jag tänker antagligen ha det som substitut för benzo under tiden jag ska ta mina körkort. Det får det vara hur drygt eller dyrt det vill.
Citera
2008-02-12, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jüggernaut
Det är för att du inte får det kroppsliga. Jag lovar dig att en utomstående troror du är dum i huvudet alla dagar.

ah säkert..
Nä jag tog lite två dagar i sträck av denna. Inte direkt skönt. Första gången så öppnade jag en flaska vin och drack vin första gången på ett halvår eller nått! Kolla på golden compass och njöt..

Sen dan efter seg och så....sen rastlös på kvällen, tog litegranna. Idag är jag bara helt seeeg. Haft svårt att stava klart när jag tagit denna "benzo" med.

Naaj, jag gillade inte det här. Trodde man skulle känna sig skön som på nitrazepam. avslappnad. hungrig...skön.
Just nu känner jag mig dum i huvudet och balansen är rätt fuckad hehe. Vinglar faktiskt lite fast jag sovit en maasa...skumt skumt.
Lite ont i huvudet och blä:ig typ...
Får se om det försvinner. Ingen mer Phenazepam för mig.
Går inte att jämföra med valium osv...nitra yayayada
edit: fått rättstava alla fel heh
Senast redigerad av imNOTwell 2008-02-12 kl. 02:48.
Citera
2008-02-12, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jüggernaut
Det känns som om jag 470mgs+are borde skriva en rapport eller någon form av guide snart,

do it.
Citera
2008-02-12, 22:46
Medlem
mesigt

Började med knappnålshuvuden utan effekt. Sliickade fingret och doppa i påsen. Kan inte uppsakkata hur mång mg men då efter ett tag tappade jag balansen och fick skrivsvårigheter samt folk omkirng mig märkte att jag var flöddrad men inget jag kände av sig. Polarna sa att jag pratade långsamt och hade dåligt minne. kass drog. Man ser bara drogad ut men känner sig inte drogad.
Citera
2008-02-13, 01:39
Medlem
så, finns det något Ultimat sätt att dosera phena på? med knappnålslösningen så kan det ju variera flera mg.

jag har själv en våg som tar ner till 10mg, men jag undrar hur lätt det kommer bli, att sitta och försöka dela upp 10mg i 5 högar. mikroskopiskt.
Citera
2008-02-13, 02:16
Bannlyst
[quote=sadrejmes]Började med knappnålshuvuden utan effekt. Sliickade fingret och doppa i påsen. Kan inte uppsakkata hur mång mg men då efter ett tag tappade jag balansen och fick skrivsvårigheter samt folk omkirng mig märkte att jag var flöddrad men inget jag kände av sig. Polarna sa att jag pratade långsamt och hade dåligt minne. kass drog. Man ser bara drogad ut men känner sig inte drogad.[/QU

Precis!
Citera
2008-02-13, 21:47
Medlem
Hur fungerar tramadol och phenazepam tillsammans?

Hur är det med minnesluckor och liknande under ett phenarus? Har alltid varit ointresserad av benso för alla historier man hör är typ "jag kommer inte ihåg ett skit och jag gjorde massor med idiotiska saker". Men det kanske bara är vid höga doser?
Citera
2008-02-14, 01:17
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dille
Hur fungerar tramadol och phenazepam tillsammans?

Hur är det med minnesluckor och liknande under ett phenarus? Har alltid varit ointresserad av benso för alla historier man hör är typ "jag kommer inte ihåg ett skit och jag gjorde massor med idiotiska saker". Men det kanske bara är vid höga doser?

Jag tycker phenazepam är värre än andra bensos när det kommer till minnesförluster och dylikt. Sen, som jag tror jag tidigare skrev, så byggs ju koncentrationen upp i blodet pga den långa halveringstiden vilket gör att man borde bli mer och mer skruvad för var dag man tar det. Jag kommer då ihåg att jag inte kommer ihåg delar av förra våren då jag tog in mycket phena, både i landet och i kroppen.

Jag har haft mängder med deja vu's i stil med "Fan, vad snyggt ni hade här hemma då! Länge sedan ni renoverade?" "Det var ju precis nyrustat när du var här förra veckan!" Sen har det funnits tillfällen när jag varit tvungen att fråga om jag varit hem till polare någon gång och sedan varit det har de påstått medans jag inte har ett spår av att varit det. Jag tog phena vid behov när jag skulle göra något jag fann mindre behagligt därav har jag flertalet minnesluckor när jag varit ute bland folk och antingen umgåtts eller arbetat.

Skulle jag ta det nu så vore det för att enklare kliva av andra bensos med kortare halveringstid om jag nu skulle råka äta sådana några dagar för länge...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in