2011-04-24, 23:28
Medlem
Mortys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeQteR
Fint att det inte går att kommentera artikeln. Jag undrar varför?
Därför att gärningsmännen är "pursvenska" förstår du och inte några "berikare" som ni förljuget skulle spammat fram i kommentarerna!
Citera
2011-04-24, 23:51
Medlem
XeQteRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morty
Därför att gärningsmännen är "pursvenska" förstår du och inte några "berikare" som ni förljuget skulle spammat fram i kommentarerna!

Jaha, så du menar att nu får man inte överhuvudtaget kommentera brott i tidningen?

Men det är klart, vi lever ju trots allt i Sverige, "ett av världens bästa länder" och fan vad allt är jämställt och bra här.
Citera
2011-04-25, 06:08
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morty
Nu ljög du igen du . Bara för att en whigger och en adopterad hänger med terrorblattarna innebär det inte att gänget blir pursvenskt . Hade det varit ett pursvenskt gäng kan jag garantera dig att dett inte tagit mer en ett par dagar innan de hade blivit bortjagade permanent från detta av nysvenskarna inpissade revir.
Försökte lägga in så många smileys som möjligt eftersom du verkar gilla dem så mycket.
Citera
2011-04-25, 06:21
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Jag har på ryktesvägen (jag är inte så involverad i Borås) hört att det skall finnas ett i det närmaste etnosomaliskt område. Stämmer detta?
Citera
2011-04-25, 23:54
Medlem
Mr.latss avatar
Det är illa i Borås nu. Det blir värre och värre. Jag brukar vara där väldigt ofta då många vänner bor där. T ex, vilken buss du än sätter dig på så är det i många fall fler berikare än icke berikare. Händer aldrig att konflikt uppstår mellan man mot man när det gäller invandrare och svenskar här. Invandrarna blir alltid fler. Alla invandrare hjälper varandra här till skillnad mot svenskarna. Bl a!
Citera
2011-05-04, 00:41
Medlem
Buttra Molnets avatar
Vad tillför dessa kulturberikare Borås?
Citera
2011-06-24, 18:54
Medlem
w0lf3nStE1ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine.Atrebatum
Jag har på ryktesvägen (jag är inte så involverad i Borås) hört att det skall finnas ett i det närmaste etnosomaliskt område. Stämmer detta?

Stadsdelen Norrby i Borås har en väldigt hög procent somalier. Så förmodligen är det Norrby han menar.

Dom tre "berikade" områderna i Borås är förövrigt; Norrby, Hässleholmen och Hulta.
Citera
2011-10-28, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buttra Molnet

De tillför såklart arbetslöshet och allmän o ordning i samhället samt en stor kostnad...
Citera
2011-10-28, 23:40
Medlem
Bravidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buttra Molnet

De tillför staden ny spännande kulturberikning.
Citera
2011-10-28, 23:45
Medlem
Bravidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av w0lf3nStE1n
Stadsdelen Norrby i Borås har en väldigt hög procent somalier. Så förmodligen är det Norrby han menar.

Dom tre "berikade" områderna i Borås är förövrigt; Norrby, Hässleholmen och Hulta.

De flesta delar av Borås stad är berikade. Gå längs Allégatan en vanlig dag och det är som att vara i Mogadishu.
Citera
2011-10-31, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bravida
De flesta delar av Borås stad är berikade. Gå längs Allégatan en vanlig dag och det är som att vara i Mogadishu.

Eller forna Jugoslavien.
Citera
2011-12-17, 16:14
Medlem
Freakishlys avatar
Har kanske varit uppe tidigare men invånarna i stadsdelen Norrby har ju hotat polisen att tända eld på någon skola om de inte släpper någon av deras anhållna vänner. De har ju även kastat sten på brandmän när de försökt släcka en brand i området. De har även försökt få Norrby till en fristad...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in