2008-01-28, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Jo, visst kommer jag också att rösta på SD, för att reta det politiska etablissemanget och journalistpatrasket.
Apropå det. Sverigedemokraterna i Borås:

Invandrarmottagande och språktest (2007-12-13)
http://www.youtube.com/watch?v=yUBMQFpmqEA

Svenskfientlighet och modersmål (2007-11-21)
http://www.youtube.com/watch?v=Z88OZtO3HNs
Citera
2008-01-29, 00:05
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cruelstein
AB utelämnar i vanlig ordning det som vi realister räknar ut på nolltid - förövarna är primitiva.

Khalil B****** Född 1990 i Irak, kom till Sverige 1994. 17 år.
Chinh v** P*** Född 1989 i Hongkong, kom till Sverige 1992. 18 år.
Alessandro T**** V***** Född 1991 i Sverige, men föräldrarna är födda i Chile och kom till Sverige 1978. 16 år.
Chau v** P*** (verkar vara bror till Chinh) Född 1988 i Kina, kom till Sverige 1992. 19 år.
Slaeh B**** Ab****ahi Född 1988 i Iran, kom till Sverige 1992. 19 år.
Ja men ser man på, det nya multikulturella Sverige visar sig från sin allra bästa sida - det finns hopp när så många sunkiga nationaliteter kan samsas och tillsammans genomföra sådana stordåd som att "mordhota svenska horor" etc... Rådbråkning anyone?
Citera
2008-01-29, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av whoopwhoop
Norska Dagbladet slår upp denna nyhet på förstasidan:

- Vil du at jeg skal tenne på, din jævla hore? (2008-01-28 17.21)
http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/01/28/525226.html

Märkligt nog skriver artikelförfattaren Kamilla Thoresen inte ut de åtalades etnicitet.

Norsk media är inte alls lika fega när det gäller att avslöja blattebrott. Men i det här fallet så verkar ju journalisten ha plagierat Expressens text, så norskarna får hålla till godo med PK-varianten.
Citera
2008-01-29, 01:28
Medlem
Galenzos avatar
Har postat info om gossarna i B&S.

http://www.flashback.org/showthread.php?t=593879&page=9 inlägg #106
Citera
2008-01-29, 13:22
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galenzo
Har postat info om gossarna i B&S.
http://www.flashback.org/showthread.php?t=593879&page=9 inlägg #106
På mailfråga till Expressens Tobias Sandblom om “varför ni inte skriver ut att det är ett invandrargäng som utfört ett hatbrott mot en svensk kvinna” svarar puckot:

“Om så vore fallet, så saknar det relevans för historiens berättelse.

Bästa hälsningar
Tobias Sandblom, Expressen”

Citera
2008-01-29, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
På mailfråga till Expressens Tobias Sandblom om “varför ni inte skriver ut att det är ett invandrargäng som utfört ett hatbrott mot en svensk kvinna” svarar puckot:

“Om så vore fallet, så saknar det relevans för historiens berättelse.

Bästa hälsningar
Tobias Sandblom, Expressen”

Vilket litet kräk!
Citera
2008-01-29, 21:34
Medlem
Stephaniuss avatar
Hejsan!
Jag bor oxå i Borås. Helt klart dominerar invandrarna gator och torg sedan flera år tillbaka. Vissa områden är etniskt rensade från Svenskar tex Hässleholmen och Norrby. Men vi har rent svenska områden oxå dit vi svenskar som har råd flyttar
Jag kan inte fatta att det kan finnas en enda Boråsare som vill ha hit fler flyktingar, inte ens flyktingarna själva mår ju bra av detta.
Vi har inte så mycket tung brottslighet. Men det har funnits några sköna case:
En Zigge (Jovani) blev torterad och mördad av några Juggar (de hällde bla syra i ögonen på honom). Antagligen en bilaffär
En afrikansk man hade sex med sina barn och torterade dem. Lät även hunden ha sex med dottern.
Kommer ej på något mer nu...
En kontakt till mig berättade att när polisen vill skrämma en invandrare så brukar de köra ut och släppa av honom på St Sigfrids griftegård (mitt i natten). Araberna är tydligen väldigt rädda för kyrkogårdar!?!

Förra gången det var val så röstade jag på miljöpartiet. Nästa gång blir det SD. Jag ser även detta som ett miljöparti, med lokalt fokus

mvh
ULFBERHT
Citera
2008-02-02, 23:48
Medlem
Stephanius;
Även jag bor i borås, och jag kan inte påstå att jag känner av att stan skulle vara särskillt fylld med med enorma invandrargäng som sniffar efter stackars svenskar, likt hungriga hundar (jag har märkt hur "kul" det är att likna utlännigar med djur). Kan väl säga att det är 50-50 i princip. Sedan så nämner du Norrby och Hässleholmen, kan du säga mig när det bodde svenskar där ö.h.t.? Likt många förorter så är det dit utlänningarna, mer eller mindre, tvingas.
Samtidigt så känner jag en drös med utländska familjer som flyttat till t.ex. brämhult, notera, en drös och inte enstaka, men men...

Fast å andra sidan så håller jag med, som en second generation, om att flyktinginförseln kanske borde bli lite restriktivare.
Citera
2008-02-03, 00:44
Medlem
NiV3Rts avatar
http://www.bt.se/nyheter/boras/tva-man-forsokte-valdta-kvinna(461420).gm

Detta låter lite som multikulti. Vad säger panelen?
Citera
2008-02-03, 10:08
Medlem
KaffeBryggares avatar
Citat:
AB utelämnar i vanlig ordning det som vi realister räknar ut på nolltid - förövarna är primitiva.

Realister = Rasister?

Citat:
Khalil B****** Född 1990 i Irak, kom till Sverige 1994. 17 år.
Chinh v** P*** Född 1989 i Hongkong, kom till Sverige 1992. 18 år.
Alessandro T**** V***** Född 1991 i Sverige, men föräldrarna är födda i Chile och kom till Sverige 1978. 16 år.
Chau v** P*** (verkar vara bror till Chinh) Född 1988 i Kina, kom till Sverige 1992. 19 år.
Slaeh B**** Ab****ahi Född 1988 i Iran, kom till Sverige 1992. 19 år.

Civilisationens vagga ligger ju i området som består av Irak. Kina hade en avancerad kultur medan europeérna satt i grottor och tillhör idag ett av landets snabbast växande ekonomier som bl a bär frukten av europeérnas konsumtionslusta. Immigranter från Chilé har ju representanter i riksdagshuset så vi vet ju att det är fullt möjligt att vara, så som du uttrycker det "primitiv" och därtill mycket framgångsrik i detta avlånga land.

Alla tre har i o f gemensamt att så fort de stötte på Västländerna så blev de mer eller mindre angripna av oss barbarer på fläcken.

Så jag förstår inte riktigt vad relevansen är att påpeka etniciteten hos dessa människor.
Senast redigerad av KaffeBryggare 2008-02-03 kl. 10:18.
Citera
2008-02-03, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaffeBryggare
Realister = Rasister?

Civilisationens vagga ligger ju i området som består av Irak. Kina hade en avancerad kultur medan europeérna satt i grottor och tillhör idag ett av landets snabbast växande ekonomier som bl a bär frukten av europeérnas konsumtionslusta. Immigranter från Chilé har ju representanter i riksdagshuset så vi vet ju att det är fullt möjligt att vara, så som du uttrycker det "primitiv" och därtill mycket framgångsrik i detta avlånga land.

Alla tre har i o f gemensamt att så fort de stötte på Västländerna så blev de mer eller mindre angripna av oss barbarer på fläcken.

Så jag förstår inte riktigt vad relevansen är att påpeka etniciteten hos dessa människor.

Relevansen är att dessa människors avskyvärda brott skulle Sverige inte ha behövt "uppleva" då de inte borde vara i landet, de har sina egna fantastiska länder att ägna sig åt sådant här i.
Citera
2008-02-03, 14:42
Medlem
KaffeBryggares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Relevansen är att dessa människors avskyvärda brott skulle Sverige inte ha behövt "uppleva" då de inte borde vara i landet, de har sina egna fantastiska länder att ägna sig åt sådant här i.

Ah, men några av dessa personer som så blatant lyfts fram i ljuset är ju födda i Sverige. Vissa av dem, t ex de från Hong Kong och Kina antar jag handlar om regelrätta immigranter. Är inte migration en rättighet i en demokratisk stat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in