2008-01-29, 05:00
Medlem
Mikaelias avatar
Du bör nog tänka efter lite..
Du är ju redan psykiskt instabil. Hur tror du att anabola kommer att påverka ditt psyke?
Citera
2008-01-29, 08:22
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueDepths
Tja.
Det är så att jag vill börja med anabola steroider

idiotjävel, förstöra sitt liv bara sådär
Citera
2008-01-29, 09:55
Medlem
BarneyGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kakkk
Måste ta just de med psyket... själv är jag väldigt stabil o "frisk" i skallen på AAS....utan e jag ett riktigt labilt monster.... så vem vet... har väl naturlig obalans eller något....tanen säger ska du inte kura snart igen haha

Snälla skriv på svenska,så vi fattar vad du försöker säga.
Citera
2008-01-29, 14:01
Medlem
Aaaah

Citat:
Jag är 1,87 lång.
Har inte mätt kroppsfett, men gissar på 15-20%.

Jag har tränat i två år, och kommer inte så mycket längre med byggandet.

Undviker egentligen gärna AAS, om det går att få samma effekter med andra, mindre skadliga preparat. Kreatin nämndes och det låter faktiskt som något jag skall testa.

Om du nu verkligen vill ta nått så borde du ta effe tycker jag.

Du verkar vara en aning tjock så därför vore en ECA kur toppen ju, du både tappar fett och förhöjer din gymprestation.

Alltså effedrin, koffein i kombination med asprin.

Läs mer om det på forumet om du tycker det är intressant, finns ett otal trådar och rapporter om det.

..och jag håller med dom andra om att du kommer bli utsedd till världens idiot om du nu skulle hoppa på aas, det vore rent av idiotiskt..

gl
Citera
2008-01-29, 15:31
Medlem
Citat:
Jag är 1,87 lång.
Har inte mätt kroppsfett, men gissar på 15-20%.

Jag har tränat i två år, och kommer inte så mycket längre med byggandet.

Undviker egentligen gärna AAS, om det går att få samma effekter med andra, mindre skadliga preparat. Kreatin nämndes och det låter faktiskt som något jag skall testa.

Du har inte ens testat kreatin som är ett av dom 3 vanligaste kosttillskotten men du vill gärna testa steroider?

Finns en del kosttillskott som fungerar, kolla ut dom och testa.

Du SKA INTE börja med steroider!
Citera
2008-01-29, 17:52
Medlem
Jacksatans avatar
Har du slutat öka efter 2års träning på gymmet ska du se över kosten och träningen. Det finns mkt mer att hämta på ren väg. För att du ska få någon förändring i ansiktet kommer du måste köra i dig så mkt skit att du kommer ha klippkort hos läkaren. På vanliga små testokurer får du inte ett "manligare" ansikte.
Citera
2008-01-29, 20:55
Medlem
Breakbacks avatar
tränat i ca 2 år och aldrig testat kreatin ?
Citera
2008-01-30, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jacksatan
Har du slutat öka efter 2års träning på gymmet ska du se över kosten och träningen. Det finns mkt mer att hämta på ren väg. För att du ska få någon förändring i ansiktet kommer du måste köra i dig så mkt skit att du kommer ha klippkort hos läkaren. På vanliga små testokurer får du inte ett "manligare" ansikte.

Ansiktet är redan manligt, ser inte fjollig ut eller liknande. Vill bara ha ännu grövre, men det kanske inte anabola hjälper med då? Får väl bulka lite extra i sådana fall istället.

Citat:
Ursprungligen postat av Breakback
tränat i ca 2 år och aldrig testat kreatin ?

Näpp. Men börjar bli sugen på det.
Citera
2008-01-30, 00:46
Medlem
Himmler!s avatar
[quote=blueDepths]Ansiktet är redan manligt, ser inte fjollig ut eller liknande. Vill bara ha ännu grövre, men det kanske inte anabola hjälper med då? Får väl bulka lite extra i sådana fall iställeet."

Har du ens sett ett par riktiga anabola käkar? Kolla på tex Jay Cutler ett större missfoster får man verkligen leta efter. Jag vet inte vad du menar med manligt men anabola gör knappast några underverk för ansiktsdragen.
Citera
2008-01-30, 00:52
Medlem
RealClassics avatar
[quote=Himmler!]
Citat:
Ansiktet är redan manligt, ser inte fjollig ut eller liknande. Vill bara ha ännu grövre, men det kanske inte anabola hjälper med då? Får väl bulka lite extra i sådana fall iställeet."

Har du ens sett ett par riktiga anabola käkar? Kolla på tex Jay Cutler ett större missfoster får man verkligen leta efter. Jag vet inte vad du menar med manligt men anabola gör knappast några underverk för ansiktsdragen.
hahaha
Citera
2008-01-30, 10:10
Medlem
[quote=Himmler!]
Citat:
Ansiktet är redan manligt, ser inte fjollig ut eller liknande. Vill bara ha ännu grövre, men det kanske inte anabola hjälper med då? Får väl bulka lite extra i sådana fall iställeet."

Är du ute efter ett rikigt susta face el what? är väl bland de fulast man kan få och de vill du ha.. när du närmar sig 20 kanske du får lite skägg du kan spara ut o se lite manlig ut.. tror de inte finns nå piller för skägg växt dock el vem vet..
Citera
2008-01-30, 10:35
Medlem
Ed_Geins avatar
Citat:
Jag brukar sparka i väggar, hota andra människor på stan. Om jag haft ett samtal som jag inte gillat har jag också t.ex. kunnat slå sönder telefonen.

När saker och ting inte går som jag vill så kommer aggressionen fram, både mot föremål och mot andra.

Tydligen hade du inte det.

Men okej, finns det några andra alternativ än AAS? Typ vanligt testosteron via salva?
Och jag trodde att jag hade aggresions problem men tack för att du visade mig ljuset

Sen så skall man ALDRIG ta anabola eller andra dopningsperaparat när man är labil, som andra redan vart duktiga och sagt. Så skit i det och om du måste pusha dig när du tränar så ta cola eller speed. Mycket bättre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in