• 1
  • 2
2008-01-28, 19:14
Medlem
Tja.
Det är så att jag vill börja med anabola steroider, för att få ett grövre utseende i ansiktet samt komplettera min ordinarie muskelträning då jag känner att jag nått ett stopp.

Eftersom jag inte kan mycket om ämnet så frågar jag här:
Vilka positiva effekter kan jag räkna med?
Vilka är biverkningarna, vilket AAS bör jag använda och i vilken dos? Är risken för beroende och permanenta biverkningar stor?

Lite fakta:
22 år, d.v.s. "fullvuxen"
85 kg
Lågt blodtryck
Normala fettvärden
Man

Psyke: Labil, på så vis att jag lätt kan få humörsvängningar samt aggressionsutbrott, men ej självdestruktiv.

Detta är ingen annons, så ni behöver inte skicka PM för att sälja eller liknande. Jag kan få tag via egna kontakter.

EDIT: Har även hört om vanligt testosteron som man kan få genom en salva. Är det stor verkan på den eller märker man ingen skillnad?

Med undran
bD
Senast redigerad av blueDepths 2008-01-28 kl. 19:21.
Citera
2008-01-28, 19:23
Medlem
loopnoops avatar
Kör testo e,sätt var 5e dag.. lätt och bra..
Citera
2008-01-28, 19:24
Medlem
bullen_s avatar
tror att du ska söka lite i forumet sen läsa på väldigt mycket mera . de finns otroligt mycket i dom klistrade trådarna .
Citera
2008-01-28, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blueDepths
Tja.
Det är så att jag vill börja med anabola steroider, för att få ett grövre utseende i ansiktet samt komplettera min ordinarie muskelträning då jag känner att jag nått ett stopp.

Eftersom jag inte kan mycket om ämnet så frågar jag här:
Vilka positiva effekter kan jag räkna med?
Vilka är biverkningarna, vilket AAS bör jag använda och i vilken dos? Är risken för beroende och permanenta biverkningar stor?

Lite fakta:
22 år, d.v.s. "fullvuxen"
85 kg
Lågt blodtryck
Normala fettvärden
Man

Psyke: Labil, på så vis att jag lätt kan få humörsvängningar samt aggressionsutbrott, men ej självdestruktiv.

Detta är ingen annons, så ni behöver inte skicka PM för att sälja eller liknande. Jag kan få tag via egna kontakter.

EDIT: Har även hört om vanligt testosteron som man kan få genom en salva. Är det stor verkan på den eller märker man ingen skillnad?

Med undran
bD

humörsvängningar samt aggressionsutbrott?
Låter som du inte ska blanda dig i steorider, tror de kommer gå ut helvete för dig annars..

Men kör susta för hela slaten då, får du ett trevligt ansikte
Citera
2008-01-28, 19:46
Medlem
Kura inte! , humörsvägningar osv. göre inte bättre!...

MVH
Citera
2008-01-28, 19:49
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Börjar man preppa, så finns nu suget för mer prepp kvar där. Såvida det inte går rejält snett för dig. Jag har hört att det för många är en tråkig biverkning, att när du väl satt första nålen så kan du inte låta bli att fortsätta kurandet. Men det är bara vad jag hört, men kan vara värt att tänka på.
Citera
2008-01-28, 19:53
Bannlyst
Citat:
Tja.
Det är så att jag vill börja med anabola steroider, för att få ett grövre utseende i ansiktet

Trodde jag hade hört allt.

Nej du ska inte kura pga du redan får vredesutbrott osv.
Citera
2008-01-28, 19:55
Medlem
Mandic!s avatar
Gört, aknemonstret.
Citera
2008-01-28, 19:56
Medlem
schabo-labos avatar
Citat:
Utveckla det där lite mer. Vad händer när du får utbrott? Vad gör du då? Går till gymmet och kör ett pass, eller slår sönder tjejen? Aggression kan vara bra också, men inte om du inte kan kontrollera det.
Jag får aggresionsutbrott varje morgon, men jag kontrollerar det..
Citera
2008-01-28, 19:59
Medlem
Psykiskt labila tillhör då inte steroidernas målgrupp
Citera
2008-01-28, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
Utveckla det där lite mer. Vad händer när du får utbrott? Vad gör du då? Går till gymmet och kör ett pass, eller slår sönder tjejen? Aggression kan vara bra också, men inte om du inte kan kontrollera det.
Jag får aggresionsutbrott varje morgon, men jag kontrollerar det..

Jag brukar sparka i väggar, hota andra människor på stan. Om jag haft ett samtal som jag inte gillat har jag också t.ex. kunnat slå sönder telefonen.

När saker och ting inte går som jag vill så kommer aggressionen fram, både mot föremål och mot andra.

Citat:
Ursprungligen postat av sinnips
Trodde jag hade hört allt.

Nej du ska inte kura pga du redan får vredesutbrott osv.

Tydligen hade du inte det.

Men okej, finns det några andra alternativ än AAS? Typ vanligt testosteron via salva?
Senast redigerad av blueDepths 2008-01-28 kl. 20:13.
Citera
2008-01-28, 20:14
Medlem
haha ett babyface med agressions problem på kur haha jag ger dig tre tummar upp!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in