2008-01-28, 11:46
Medlem
Kellermans avatar
Hej! På något sätt så har två olika hörlurar på något sätt pajat, när jag använt dem ikopplade i min bärbara dator. Jag har inte haft på hög volym och spräckt dem, utan det är ena sidan av hörlurarna som plötsligt bara slutar fungera! Vad tror ni felet kan vara? Det har hänt inom loppet på 2-3 dagar nu, så det borde inte vara en ren tillfällighet.

Något fel på Hz-frekvensen? Jag har på 16bitar, 48000Hz (DVD-kvalité) om det säger någonting.

Blir väldigt tacksam för hjälp, för jag vill verkligen inte ha sönder nya hörlurar, ifall jag skulle köpa det!
Citera
2008-01-28, 12:43
Medlem
Zebraspankers avatar
Har du kollat så det inte bara glappar i kabeln någonstans? Lär vara mer troligt så att säga..
Citera
2008-01-28, 13:15
Medlem
Kellermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebraspanker
Har du kollat så det inte bara glappar i kabeln någonstans? Lär vara mer troligt så att säga..

Nej, jag har ju förstört två olika hörlurar... Så det lär inte vara glapp i båda olika hörlurarna...
Citera
2008-01-28, 13:46
Medlem
Zebraspankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellerman
Nej, jag har ju förstört två olika hörlurar... Så det lär inte vara glapp i båda olika hörlurarna...

Läste tydligen inte allt du skrev...
Har du testat lurarna i andra uttag? Blir felen permanenta eller följer felet med i andra apparater?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in