2008-01-29, 09:42
Medlem
Vanillababes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av educated_ninja
jag älskar att ligga på min karls arm, med ansiktet mot hans armhåla och snusa på hans lukt.

Tycker att det är väldigt mysigt. Jag har för mig att jag har slickat honom där också, men det var väl mest för att jag ville veta hur han smakade där.

Ja, finns få saker som är så sjukt mysigt som det.

Som Tjohilda sa; Jag är så jävla kittlig så att bli rörd där är en omöjlighet.
Citera
2008-02-01, 15:14
Medlem
EzoXXs avatar
Fyfan vad vidrigt att bli slickad/slicka någon i armhålan.
Ser framför mig en mindre smal, äldre man, buskit som fan.
Uäk.
Citera
2008-02-01, 15:42
Medlem
Pingvinkötts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EzoXX
Uäk.

Fyfaan vad äcklig tanke!
Citera
2008-02-02, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av educated_ninja
jag älskar att ligga på min karls arm, med ansiktet mot hans armhåla och snusa på hans lukt.

Tycker att det är väldigt mysigt. Jag har för mig att jag har slickat honom där också, men det var väl mest för att jag ville veta hur han smakade där.
Håller med dig. Blev alldeles lung av att snusa min killes armhåla
Citera
2008-02-02, 19:09
Medlem
Måste säga att jag aldrig har blivit slickad i armhålan. Har aldrig ens tänkt tanken före jag läste denhär tråden... Men varför inte, fast jag antar att det smakar rätt äckligt ifall det bara redan har kommit lite svett eller deodorant dit.
Citera
2008-02-03, 03:17
Medlem
Daltarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xerxzes
Då moderator låste min tråd "Tjejer: Posta bilder på era armhålor!" med motiveringen att "bildtiggeritrådar" inte är ok i Alternativa Sexualteter (??) får jag väl skapa en diskussionstråd om detta ämne så får vi se om det blir godkänt?

För att förklara vad jag menar: Det är i regel inte själva armhålan jag tänder på främst, utan området där senan från bröstmuskulaturen befinner sig. Jag bara älskar att ligga och nafsa och slicka där, gillar iofs att slicka i armhålan om det inte smakar/luktar svett, helst ingen deodorant heller då "tjej naturell" alltid smakar bäst!

Så.. finns det fler som gillar detta eller är jag ensam?
Tjejer: Vad tycker ni om att bli slickade i armhålan?
Alla gånger jag har praktiserat detta har det varit uppskattat (Tror jag? Tjejer kan ju vara lite luriga genom att fejka )

Har verkligen ingen förstelse för detta. Men finns ju folk för allt och så får vi la hoppas att du hittar en brud som uppskattar det.
Citera
2008-02-03, 13:04
Medlem
Njae, luktar svett och är håriga!
Citera
2008-02-04, 03:03
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EzoXX
Uäk.

Har du fattat att jag och flera andra här i tråden tänder på armhålor som sitter på tjejer som attraherar oss? (Antar det samma gäller för tjejer som gillar mäns armhålor, dvs. att armhålan skall sitta på en man de attraheras av.)
Citera
2008-02-10, 20:04
Medlem
...

Välkommen till Armhåls fettisch-klubben :P

Håller me dig! Armhålor, är sexigt som fan!

Under vissa förutsällningar!

Ung vacker tjej och nyrakat! Hur sexigt som hellst! Trode jag va konstig, men ser att de e fler som håller med :P

Rumpa, bröst, mage och armhålor :P det är de sexigaste på tjejer

Lite söt tjej svettlukt är inte heller fel :S :P
Citera
2008-02-10, 20:39
Medlem
slabadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dangerous_Mind
Visst kan en snygg tjejs armhåla vara sexig, jodå. Och jag tycker nog det är rätt sexigt när det glänser av svett i tjejens armhåla, gärna när man dominerar henne och hon t.ex. står med händerna på huvudet eller annan position så armhålan är ordentligt blottad. Men, som alltid: tjejen måste vara attraktiv - armhålan svävar liksom inte i tomma intet, och det samma gäller andra sexiga kroppsdelar såsom röv och fötter t.ex.

Jag såg Alicia Keys live på TV för ett tag sedan och denna bildsköna tjej svettades friskt. Det var läckert att se hur det glänste av fukt under hennes armar.
Haha, nej det har du fan i mig rätt i.

Kan ibland finna mig själv gå igång lite på om jag ser en p-macka med en snygg kvinna som inte rakat armhålorna. Vet inte varför, men det kanske är det ovanliga i det hela.
Senast redigerad av slabadan 2008-02-10 kl. 20:42.
Citera
2008-02-11, 01:49
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av webrex
Välkommen till Armhåls fettisch-klubben :P

Håller me dig! Armhålor, är sexigt som fan!

Under vissa förutsällningar!

Ung vacker tjej och nyrakat! Hur sexigt som hellst! Trode jag va konstig, men ser att de e fler som håller med :P

Rumpa, bröst, mage och armhålor :P det är de sexigaste på tjejer

Lite söt tjej svettlukt är inte heller fel :S :P

Du är på FB nu. Här finns det betydligt konstigare grejor än att tända på söta tjejers rakade armhålor eller rättare sagt: här är ingen konstig.
Och jag håller med: svett kan vara mycket sexigt (från rätt tjej alltså).

Citat:
Ursprungligen postat av slabadan
Haha, nej det har du fan i mig rätt i.

Kan ibland finna mig själv gå igång lite på om jag ser en p-macka med en snygg kvinna som inte rakat armhålorna. Vet inte varför, men det kanske är det ovanliga i det hela.

Jag föredrar ju rakade armhålor, men har några BDSM-bilder och -klipp med unga, söta tjejer som inte är direkt nyrakade under armarna - och det är faktiskt sexigt det med.
Citera
2008-02-12, 19:25
Medlem
Regalis avatar
Jag tänkte faktiskt på att det var rätt så sexigt ett tag sedan då den här videon var ny:

http://www.youtube.com/watch?v=7MbnJCERJ4M

Rihannas SOS musikvideo, hon håller på med armarna typ hela tiden vilket jag tyckte var irriterande för att de distraherade blicken från bewbsies men sen kom jag på att rakad slät underarm var ett rätt sexigt ställe det med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in