• 1
  • 2
2008-01-27, 18:56
Medlem
Xerxzess avatar
Då moderator låste min tråd "Tjejer: Posta bilder på era armhålor!" med motiveringen att "bildtiggeritrådar" inte är ok i Alternativa Sexualteter (??) får jag väl skapa en diskussionstråd om detta ämne så får vi se om det blir godkänt?

För att förklara vad jag menar: Det är i regel inte själva armhålan jag tänder på främst, utan området där senan från bröstmuskulaturen befinner sig. Jag bara älskar att ligga och nafsa och slicka där, gillar iofs att slicka i armhålan om det inte smakar/luktar svett, helst ingen deodorant heller då "tjej naturell" alltid smakar bäst!

Så.. finns det fler som gillar detta eller är jag ensam?
Tjejer: Vad tycker ni om att bli slickade i armhålan?
Alla gånger jag har praktiserat detta har det varit uppskattat (Tror jag? Tjejer kan ju vara lite luriga genom att fejka )
Citera
2008-01-27, 19:39
Medlem
Darwins avatar
Jag har sett flera porrfilmer som fokuserar på armhålor och slickande/nosande i dessa (dock har det uteslutande varit filmer på dominans och fetish tema), så det är absolut en verklig "fetish" som tillräckligt många går igång på för att motivera filmproduktion.

Tycks dock inte vara så värst vanligt...
Citera
2008-01-27, 23:49
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Visst kan en snygg tjejs armhåla vara sexig, jodå. Och jag tycker nog det är rätt sexigt när det glänser av svett i tjejens armhåla, gärna när man dominerar henne och hon t.ex. står med händerna på huvudet eller annan position så armhålan är ordentligt blottad. Men, som alltid: tjejen måste vara attraktiv - armhålan svävar liksom inte i tomma intet, och det samma gäller andra sexiga kroppsdelar såsom röv och fötter t.ex.

Jag såg Alicia Keys live på TV för ett tag sedan och denna bildsköna tjej svettades friskt. Det var läckert att se hur det glänste av fukt under hennes armar.
Citera
2008-01-28, 14:06
Moderator
evilhoneys avatar
Nja, enda gången en armhåla är sexig i mina ögon är när den är rakad och hör ihop med en vacker manskropp annars är det inget speciellt. Jag varken gillar att slicka eller bli slickad i armhålan. Det är ett sånt ställe där det faktiskt bara känns obehagligt på.
Citera
2008-01-28, 14:24
Bannlyst
usch nej, inte det minsta sexigt!
Citera
2008-01-28, 16:01
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Nja, enda gången en armhåla är sexig i mina ögon är när den är rakad och hör ihop med en vacker manskropp annars är det inget speciellt. Jag varken gillar att slicka eller bli slickad i armhålan. Det är ett sånt ställe där det faktiskt bara känns obehagligt på.

Alltså, vad man tänder och inte tänder på är ju individuellt, och vi tänder på olika saker här...men för mig är det som sagt också så att armhålan skall sitta på en tjej jag i övrigt tänder på och den skall vara rakad.
Citera
2008-01-28, 20:39
Medlem
Xerxzess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dangerous_Mind
Alltså, vad man tänder och inte tänder på är ju individuellt, och vi tänder på olika saker här...men för mig är det som sagt också så att armhålan skall sitta på en tjej jag i övrigt tänder på och den skall vara rakad.

Jag håller med, endast en sexig armhåla räcker inte, måste känna mig attraherad av ägarinnan!
När det gäller rakat eller inte så är jag lite kluven, på bild tycker jag inte att det spelar någon roll (dock inga djupa regnskogar), skall jag ligga och lapa så tror jag nog att jag föredrar några dagars stubb framför nyrakat men det beror lite på humör!
Citera
2008-01-28, 21:24
Medlem
Tjohildas avatar
Jag är så sabla kittlig i armhålorna, så om nån började slicka mig där skulle jag skratta ihjäl mig....
Citera
2008-01-28, 21:35
Medlem
Xerxzess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Jag är så sabla kittlig i armhålorna, så om nån började slicka mig där skulle jag skratta ihjäl mig....

Det har väl hänt några gånger att tjejen har haft problem att hålla sig för skratt. (Sällan ett gott tecken att tjejen garvar när det är dags att sexa! )
Men det är lite som i "Dirty Dancing", hon vänjer sig efter några "repetitioner"!
Citera
2008-01-28, 21:39
Medlem
educated_ninjas avatar
jag älskar att ligga på min karls arm, med ansiktet mot hans armhåla och snusa på hans lukt.

Tycker att det är väldigt mysigt. Jag har för mig att jag har slickat honom där också, men det var väl mest för att jag ville veta hur han smakade där.
Citera
2008-01-28, 21:40
Bannlyst
Min åsikt är att det är sjujävlans sjukt.
Citera
2008-01-28, 22:10
Medlem
Tjohildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xerxzes
Det har väl hänt några gånger att tjejen har haft problem att hålla sig för skratt. (Sällan ett gott tecken att tjejen garvar när det är dags att sexa! )
Va! Det är ju precis det det är! Det bästa sexet är när man kan skratta tillsammans!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in