2008-01-26, 22:07
Medlem
Tjena

Tänkte höra om det är någon som vet varför detta felmeddelandet kommer upp efter varje bränning med dvd-decryptor..

http://img183.imageshack.us/my.php?image=namnlsyx7.jpg

Är inte så het på detta område.. det är säkert simpelt, men skulle vara gött att få bort skiten..
Citera
2008-01-26, 22:11
Medlem
DeGes avatar
Är det när du validerar skivorna?

Testa ett annat märke och se vad som händer, alt sätt ner hastigheten
Citera
2008-01-26, 22:13
Medlem
Det felmeddelandet känner jag igen och det dök alltid upp när jag körde på för hög hastighet...
Citera
2008-01-26, 23:56
Medlem
åhfan.. tack så mycket. Synd bara att det blir så drygt när man drar ner på hastigheten. Vad ska man köra på ? 4x?
Citera
2008-01-27, 00:25
Medlem
DennisOlofs avatar
mattssop, man kan lungt säga att bränna snabbare än 8x är mycket dåligt.

Från början var det 2x som gällde ganska länge, idag med bättre brännare och bättre skivor kan man köra 4x 6x eller 8x men man bör inte köra snabbare då risken ökar att det blir fel på skivorna.

Själv kör jag 4x eller 6x har aldrig kört fortare än de och av alla dom skivorna jag brännt, så blev några trasiga och det var i början när jag körde på 2x fart (med 6x brännare). Det är inga problem att köra på 4x, det funkar alltid, men 6x går lika bra. 8x funkar men jag brukar inte köra på den farten för jag vill att mina skivor ska fungera efteråt.

Dessutom bränna på 8x eller fortare kan skapa problem för dem som vill spela skivor i externa dvd-spelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in