2008-02-18, 17:25
Medlem
Brullas avatar
Jag har en tendens till att somna på mage med båda armarna under mig, så jag är lam i armarna. Efter att ha fått igång dom vill jag somna om men jag vet att jag verkligen måste gå upp. Det är så svårt att motstå frestelsen att gå coh lägga sig. Jag vaknar sällan hungrig så det känns än värre när jag vet att jag måste gå upp och tvinga i mig frukost. Fyfan.
Citera
2008-02-18, 17:30
Bannlyst
Förvirrad, riktigt trög kan knappt läsa av hur mycke klockan visar utan att tänka o fundera på om 05:45 är kvart i sex eller kvart i fem,lurar mej själv att jag visst hinner borsta tänderna,klä på mej o vara på jobbet om 15mialltså hinner jag snoza en gång till...men efter lite kaffe frisk luft o en cigg så börjar de väl hjärnan funkan hyffsat normalt...
Citera
2008-02-19, 13:02
Medlem
Gateways avatar
Mår ofta skit när jag vaknar. Illamående och så.

Ofta kombineras detta illamående med att jag är utsvulten. Hungrig som fan, illamående som fan. Fast det går väl över efter ett tag.
Citera
2008-02-19, 18:15
Medlem
Jag har fanemej alltid ont i nacken när jag vaknar...
Citera
2008-02-19, 19:27
Medlem
Bastumannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valliko
Undrar hur ni mår precis när ni vaknar upp, minne, syn, känsel osv?

Själv så är de rent åt helvete, kommer inte ihåg hur jag kom till sängen och ser jättedimmigt men det klarnar efter några sekunder

Det beror på.
Ringer väckarklockan blir jag mest tjurig och vresig ett tag över att bli störd i min skönhetssömn, lite lätt morgonångest också.
Är rätt tråkig att vara i närheten iaf den första halvtimmen på morgonen. Sedan brukar det ge sig och jag mår bra igen efter ett tag. Kommer så gott som alltid ihåg mina drömmar, synen är perfa, känseln är som den brukar. Är dock väldigt kåt på morgonen också.
Men precis när man vaknar är allt kaos i kanske 30 sekunder, men det ordnar sig gradvis som sagt.

På helgerna brukar jag vakna på gott humör, då jag slipper väckas av mobilen. Mår prima nio av tio ggr på helgerna. Dock tar det minst en halvtimme innan jag slutför transformeringen från trött grottmänniska till pigg nutidsmänniska med huvudet på skaft, hjärnan bootar inte upp lika snabbt som XP direkt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in