2008-01-26, 08:13
Bannlyst
Undrar hur ni mår precis när ni vaknar upp, minne, syn, känsel osv?

Själv så är de rent åt helvete, kommer inte ihåg hur jag kom till sängen och ser jättedimmigt men det klarnar efter några sekunder
Citera
2008-01-26, 08:33
Medlem
TheRockerss avatar
Denna bilden förklarar nog ganska bra hur jag känner mig när jag vaknar på morgonen

http://www.stereokiller.com/media/coverart/RR22_DDD_CoverArt_4.71x4.76_150dpi%20.jpg
Citera
2008-01-26, 08:51
Bannlyst
Så jag är alltså inte ensam med att må skit vid uppvaknande? jag själv har somsagt inget minne om hur jag kom till sängen föräns några minuter senare, och ibland ser jag typ gröna - röda prickar överallt, skittufft
Citera
2008-01-26, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valliko
Så jag är alltså inte ensam med att må skit vid uppvaknande? jag själv har somsagt inget minne om hur jag kom till sängen föräns några minuter senare, och ibland ser jag typ gröna - röda prickar överallt, skittufft

Beror väl på när man lägger sig. Lägger jag mig skitsent eller rent av struntar i att sova en hel natt för att sedan sova kvällen därpå mår jag fruktansvärt dåligt fysiskt dagen efter. Känns som inkubation, d.v.s. tiden då en sjukdom håller på att bryta ut...
Citera
2008-01-26, 17:22
Medlem
Dude The Rudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patron_
Beror väl på när man lägger sig. Lägger jag mig skitsent eller rent av struntar i att sova en hel natt för att sedan sova kvällen därpå mår jag fruktansvärt dåligt fysiskt dagen efter. Känns som inkubation, d.v.s. tiden då en sjukdom håller på att bryta ut...

Nä du, under inkubationstiden har man inga symptom.

För övrigt bör du nog se över dina sömnvanor lite. Inte sova på en hel natt? Inte bra
Citera
2008-01-26, 17:24
Medlem
Om det är för att jag måste gå upp så vaknar jag med en känsla att jag hatar allt och alla och vill helst dö.
Citera
2008-01-26, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dude The Rude
Nä du, under inkubationstiden har man inga symptom.

För övrigt bör du nog se över dina sömnvanor lite. Inte sova på en hel natt? Inte bra

Jaja, vi ska inte snöa in oss på fysiska fenomen då jag faktiskt skrev att jag endast upplevde det likt en begynnelse av en sjukdom.

Och jo, jag har sett över mina sömnvanor, händer ytterst sällan att man kör en "all-nighter", men det händer.
Citera
2008-01-26, 18:16
Medlem
Dude The Rudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patron_
Jaja, vi ska inte snöa in oss på fysiska fenomen då jag faktiskt skrev att jag endast upplevde det likt en begynnelse av en sjukdom.

Och jo, jag har sett över mina sömnvanor, händer ytterst sällan att man kör en "all-nighter", men det händer.

Jag körde också all-nighters förut. Det var en bieffekt av konstant datorsittande och isolation. Har fortfarande svårt för att slita mig från datorn och gå till sängs.
Citera
2008-01-27, 14:22
Medlem
Jag mår skit för det mesta men kan ha att göra med min depression och agorafobi som jag stör mig på
Citera
2008-01-27, 14:24
Medlem
banditqueens avatar
Väldigt olika men oftast brukar jag ligga still en stund och försöka
tänka på ifall jag har/borde ha ångest.
Citera
2008-01-27, 21:04
Medlem
Tjohildas avatar
För det mesta mår jag så att omgivningen gör bäst i att hålla sig borta den första timmen. Efter stora doser varmvatten (dusch), kolhydrater och koffein kan jag bli någorlunda kontaktbar utan risk för kroppsskador...
Citera
2008-02-11, 22:09
Medlem
Oftast lycklig först eftersom jag ofta drömmer verkliga drömmar och då drömmer jag oftast om att jag är tillsammans med en underbar tjej men sen då jag vaknar och efter ett par minuter då jag fattar att bara var en dröm så blir jag arg, ledsen, trött och vill bara sommna om igen för att få vila ut och börja drömma igen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in