2008-01-30, 22:13
Medlem
nozzens avatar
Ränsade Bajlådan åt Turbo ååvikken lång bajkorv de låg där å vit va han ..ne fan de e ett gummiband i bajkorven ..så de äter min katt ,GUMMIBAND!!!
Citera
2008-02-01, 23:25
Medlem
Nevyns avatar
Tja, har iofs 3 katter men vad de äter gemensamt är följande: Stekta ägg, kokta ägg, alla sorters rått kött (givetvis), puffar med mjölk, ostbågar, ost, leverpastej och tonfiskpastej.
Citera
2008-02-02, 00:27
Medlem
Tjohildas avatar
Det där med sås verkar poppis...makrill i tomatsås och fiskbullar i hummersås = slicka av såsen och skippa resten. Min kisse tycker också att gelen runt kattmaten är godare än själva maten. Sen blir hon hysterisk av köttsoppa, men bara Findus. När jag öppnar en sån blir hon skogstokig, jag får alltid hälla upp lite åt henne på fat (innan det blir varmt såklart).
Citera
2008-02-02, 00:41
Medlem
Fargashs avatar
När det vankas kebab eller chips brukar han stå och skrika efter en smakbit.
Citera
2008-02-03, 17:55
Medlem
Googlas avatar
Min katt åt upp min hamster för cirka 2 månader sedan
Citera
2008-02-13, 07:24
Medlem
frigolit tror jag, senast när jag köpte ny datorskärm så la han sig i kartongen och tuggade på frigolit, men annars så är han normal
Citera
2008-02-13, 09:29
Medlem
karin007s avatar
En av katterna älskar popcorn, blir helt galen bara man popar popcorn eller öppnar en popcorn påse.. även chips, men inte lika mycket som popcorn.

Vår fd katt älskade pasta. så man hittade alltid henne stå och äta ur kastrullen..

Sen det vanliga, blir galna av fisk & räkor, de står o morrar åt allt o alla som går förbi när de får räkor.
Dom åt kyckling häromdagen.

Ris och ärtor åt en av min fd katter.
Citera
2008-02-13, 11:11
Medlem
Gyters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Googla
Min katt åt upp min hamster för cirka 2 månader sedan

Inte alls lustigt.
Citera
2008-02-13, 22:55
Medlem
RigorMortiss avatar
Mina (två) katter är inte så sanslöst kräsna men är galna i tacos. Ungefär som Anders Svensson. De fiser nåt sjukt vidrigt efter att ha intagit detta dessutom.
Citera
2008-02-17, 02:01
Medlem
Von Drakes avatar
Min katt tyckte om pizza, han slickade i sig tomatsåsen och osten, och sen åt han upp (en del) av brödet. Sedan tyckte han om thaimat, speciellt nudlar med cocos-sås. Kyckling med curry åt han också.
Citera
2008-02-17, 02:03
Medlem
Katter är lustiga djur, vi borde starta en katt-fanclub.
Mina katter brukar tugga på plast. Annars äter dem chips och choklad typ.
Citera
2008-02-17, 13:30
Medlem
blotarns avatar
Plast, tyg, bajs, urin (han brukar dricka ur toalettstolen), pasta, fil och flingor, hasch
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in