Tja, har iofs 3 katter men vad de äter gemensamt är följande: Stekta ägg, kokta ägg, alla sorters rått kött (givetvis), puffar med mjölk, ostbågar, ost, leverpastej och tonfiskpastej.
Det där med sås verkar poppis...makrill i tomatsås och fiskbullar i hummersås = slicka av såsen och skippa resten. Min kisse tycker också att gelen runt kattmaten är godare än själva maten. Sen blir hon hysterisk av köttsoppa, men bara Findus. När jag öppnar en sån blir hon skogstokig, jag får alltid hälla upp lite åt henne på fat (innan det blir varmt såklart).
Mina (två) katter är inte så sanslöst kräsna men är galna i tacos. Ungefär som Anders Svensson. De fiser nåt sjukt vidrigt efter att ha intagit detta dessutom.
Min katt tyckte om pizza, han slickade i sig tomatsåsen och osten, och sen åt han upp (en del) av brödet. Sedan tyckte han om thaimat, speciellt nudlar med cocos-sås. Kyckling med curry åt han också.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!