2008-01-25, 20:53
Bannlyst
Igr s laddade jag hem filmen Gone Baby Gone i DVDR. Nr jag testade att rara upp den s kom det fram att 2 eller 3 av rar filerna var korrupta. Jag tyckte det var lite segt s jag kollade kommentarerna p torrenten, men hittade inget om korrupta rar filer dr. S jag slngde filmen.

Idag laddade jag hem en annan release nmligen den hr; Gone.Baby.Gone.2007.REAL.CUSTOM.SWESUB.NTSC.DVDSCR .DVDR-WhoKnow.

Fick sammma problem dr, jag trttnade och lt filmen vara ett tag. Just nyligen s tnkte jag att jag kunde kolla vilka rar volymer som var korrupta och sedan ladda hem dem igen. Och d nr jag testade att rara upp s pltsligt funkade det!

Hur kan det bli shr?
Citera
2008-01-25, 21:16
Medlem
nkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustovich
Igr s laddade jag hem filmen Gone Baby Gone i DVDR. Nr jag testade att rara upp den s kom det fram att 2 eller 3 av rar filerna var korrupta. Jag tyckte det var lite segt s jag kollade kommentarerna p torrenten, men hittade inget om korrupta rar filer dr. S jag slngde filmen.

Idag laddade jag hem en annan release nmligen den hr; Gone.Baby.Gone.2007.REAL.CUSTOM.SWESUB.NTSC.DVDSCR .DVDR-WhoKnow.

Fick sammma problem dr, jag trttnade och lt filmen vara ett tag. Just nyligen s tnkte jag att jag kunde kolla vilka rar volymer som var korrupta och sedan ladda hem dem igen. Och d nr jag testade att rara upp s pltsligt funkade det!

Hur kan det bli shr?
Nedladdningen var inte klar nr du brjade packa upp den frsta gngen.
Citera
2008-01-26, 14:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Nedladdningen var inte klar nr du brjade packa upp den frsta gngen.

Jo d, det var den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in