2008-01-25, 20:53
Bannlyst
Igår så laddade jag hem filmen Gone Baby Gone i DVDR. När jag testade att rara upp den så kom det fram att 2 eller 3 av rar filerna var korrupta. Jag tyckte det var lite segt så jag kollade kommentarerna på torrenten, men hittade inget om korrupta rar filer där. Så jag slängde filmen.

Idag laddade jag hem en annan release nämligen den här; Gone.Baby.Gone.2007.REAL.CUSTOM.SWESUB.NTSC.DVDSCR .DVDR-WhoKnow.

Fick sammma problem där, jag tröttnade och lät filmen vara ett tag. Just nyligen så tänkte jag att jag kunde kolla vilka rar volymer som var korrupta och sedan ladda hem dem igen. Och då när jag testade att rara upp så plötsligt funkade det!

Hur kan det bli såhär?
Citera
2008-01-25, 21:16
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gustovich
Igår så laddade jag hem filmen Gone Baby Gone i DVDR. När jag testade att rara upp den så kom det fram att 2 eller 3 av rar filerna var korrupta. Jag tyckte det var lite segt så jag kollade kommentarerna på torrenten, men hittade inget om korrupta rar filer där. Så jag slängde filmen.

Idag laddade jag hem en annan release nämligen den här; Gone.Baby.Gone.2007.REAL.CUSTOM.SWESUB.NTSC.DVDSCR .DVDR-WhoKnow.

Fick sammma problem där, jag tröttnade och lät filmen vara ett tag. Just nyligen så tänkte jag att jag kunde kolla vilka rar volymer som var korrupta och sedan ladda hem dem igen. Och då när jag testade att rara upp så plötsligt funkade det!

Hur kan det bli såhär?
Nedladdningen var inte klar när du började packa upp den första gången.
Citera
2008-01-26, 14:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Nedladdningen var inte klar när du började packa upp den första gången.

Jo då, det var den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in