2008-01-25, 20:25
Medlem
iadoremyselfs avatar
Ni får gärna flytta tråden om jag postat den fel

Min syster har en Apple dator och hon får inge pli på sitt utorrent, kan det bero på någon med självaste OS, eller bara hederlig krångel?
Citera
2008-01-25, 20:32
enligt deras sida går det inte.
Citera
2008-01-25, 20:32
Medlem
Akademikerns avatar
uTorrent finns inte till mac os... inte än i alla fall.

Edit: Transmission är ett bra alternativ. Ganska kompetent torrent-klient.
Senast redigerad av Akademikern 2008-01-25 kl. 20:35.
Citera
2008-01-25, 20:51
Medlem
Calaveras avatar
Ja det kan ju bero på att det inte finns till mac och således inte går att köra på en mac - kan fungera via crossover dock...

Transmission är ett bra alternativ om du inte har större krav eller vill kunna ställa in saker allt för mycket. Själv kör jag Azureus - som nog med Vuze är lätt för nybörjare också.
Citera
2008-01-25, 21:00
Medlem
miklons avatar
Det finns inte till OS X, men eftersom man kan köra Windows på Mac numera så kan man ju faktiskt säga att det går att köra på Mac, åtminstone med lite god vilja.
Citera
2008-01-25, 21:41
Medlem
iadoremyselfs avatar
aha okok, tack för alla svar. Men är en torrentsida där man måste använda Utorrent, hur gör man då :/
Citera
2008-01-25, 22:18
Medlem
iadoremyselfs avatar
det löste sig nu, tack för hjälpen
Citera
2008-01-26, 11:59
Medlem
Får jag fråga varför just utorrent är så lockande?
Citera
2008-01-26, 12:46
Medlem
Calaveras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enpirat
Får jag fråga varför just utorrent är så lockande?

Möjligtvis för att när man kör PC så är det den bästa torrentklienten som finns...
Citera
2008-01-26, 14:58
Medlem
Durkslags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calavera
Möjligtvis för att när man kör PC så är det den bästa torrentklienten som finns...
Även när man kör Mac så är det den bästa torrentklienten fast den funkar ju dock inte...
Citera
2008-08-16, 15:28
Medlem
Sweetiepies avatar
uTorrent till Mac inom kort

Greg Hazel berättade för Torrentfreak förra veckan att de nu efter släppet av uTorrent 1.8 för Windows kommer fokusera mestadels på Mac-versionen.

De har arbetat över ett år på uTorrent för Mac och första publika Alpha-versionen kommer släppas "bara inom några veckor."

Källa: http://torrentfreak.com/utorrent-18-...g-soon-080810/

Jag tror att uTorrent för Mac är väldigt betydelsefullt. Något som jag själv och många Mac-vänner saknar är en vettig BitTorrent-klient för Mac. Transmission är väldigt bra för sitt syfte men duger inte för "fildelaren" med över 100 torrents aktiva i klienten.

uTorrent för Mac OS X kommer göra ett byte från Windows -> Mac ännu smidigare helt enkelt. Ännu ett argument att byta.
Citera
2008-08-16, 15:32
Awaiting Email Confirmation
About time
Använder själv Mac.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in